LEADER 02119nam a2200493 a 4500
001 1923379
005 20171111235757.0
008 040312s1993. gr gr 001 0 eng d
020 |a 0195109775 
040 |a Gr-KaHUA  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a eng 
082 0 0 |a 370.152 
082 0 0 |2 21 εκδ.  |a 370.152 
245 0 0 |a Contexts for learning:   |b sociocultural dynamics in children's development/  |c [edited by] Ellice A. Forman, Norris Minick, C. Addison Stone 
260 0 0 |a Oxford  |b Oxford University Press,  |c 1993  |a New York: 
300 0 0 |a xi, 395 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 24 εκ. 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήρια 
650 0 0 |a Μάθηση  |x Ψυχολογία 
650 0 0 |a Παιδαγωγική ψυχολογία 
650 0 0 |a Γνωστικισμός (Εκπαίδευση) 
650 0 0 |a Νόηση στα παιδιά 
650 0 0 |a Learning, Psychology of 
650 0 0 |a Child psychology 
650 0 0 |a Constructivism (Education) 
650 0 0 |a Cognition in children. 
650 0 0 |a ΜΑΘΗΣΗ *  |x ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
650 0 0 |a ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 
650 0 0 |a Cognition and culture 
650 0 0 |a Cognition in children. 
650 0 0 |a Constructivism (Education) 
650 0 0 |a Learning, Psychology of  |x Social aspects 
700 1 0 |a Forman, Ellice A. 
700 1 0 |a Minick, Norris 
700 1 0 |a Addison Stone, C. 
700 1 0 |a Stone, Addison C. 
700 1 0 |a Stone, C. Addison 
710 1 0 |a Oxford University Press 
710 1 0 |a Oxford University Press 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc308f6c5ad13446facec0  |c 998a  |d 945l  |e LB 1051  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc84526c5ad13446fe2372  |c 998a  |d 945l  |e 370.152 CON  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GRThAnMak  |b 59cc9e696c5ad1344601db48  |c 998a  |d 945l  |x m  |z Books 
952 |a GR-KaHUA  |b 59cca63f6c5ad13446033e9c  |c 998a  |d 945l  |e 370.152 CON  |t 1  |x m  |z Books