|
|
|
|
LEADER |
04626nam a2200889 a 4500 |
001 |
1920034 |
005 |
20171111235753.0 |
008 |
040507s2001 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9605383101
|
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 306.44
|
082 |
|
0 |
|a 370
|
082 |
|
0 |
|2 22η
|a 401.93
|
082 |
|
0 |
|a 410
|
082 |
|
0 |
|2 21η έκδ.
|a 410
|
082 |
|
0 |
|2 21 ed.
|a 410
|
100 |
1 |
0 |
|a Graddol, David
|
245 |
1 |
0 |
|a Εγχειρίδιο μελέτης:
|b γλωσσική ανάπτυξη/
|c David Graddol, Janet Maybin, Barry Stierer ; μετάφραση Ξένη Σκαρτσή ; γλωσσάριο Γιαννούλα Γιανουλοπούλου
|
260 |
1 |
0 |
|a Πάτρα:
|b Ε.Α.Π.,
|c 2001
|
300 |
1 |
0 |
|a 271 σ. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
1 |
0 |
|a Σχολή: Ανθρωπιστικών Σπουδών.
|
500 |
1 |
0 |
|a Πρόγραμμα: Σπουδές στην Εκπαίδευση.
|
500 |
1 |
0 |
|a Το υλικό αυτό δε διδάσκεται.
|
500 |
1 |
0 |
|a Πάνω από τον τίτλο: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών - Πρόγραμμα σπουδών: "Σπουδές στην εκπαίδευση"
|
500 |
1 |
0 |
|a ΄Ανω του τίτλου: Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
|
500 |
1 |
0 |
|a "Πρόγραμμα Σπουδών: Σπουδές στην Εκπαίδευση"
|
500 |
1 |
0 |
|a Άνω του τίτλου: Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
|
500 |
1 |
0 |
|a "Πρόγραμμα Σπουδών: Σπουδές στην εκπαίδευση"
|
500 |
1 |
0 |
|a ΄Ανω του τίτλου: Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
|
500 |
1 |
0 |
|a "Πρόγραμμα Σπουδών: Σπουδές στην εκπαίδευση"
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιλαμβάνει γλωσσάρι.
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
|
650 |
1 |
0 |
|a Κοινωνιογλωσσολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a Κείμενα
|x Γλωσσική δομή
|
650 |
1 |
0 |
|a Γραμματισμός
|x Πρακτικές
|
650 |
1 |
0 |
|a Γλωσσική ικανότητα
|
650 |
1 |
7 |
|a Γλώσσα, κοινωνία και εκπαίδευση
|x ΕΚΠ 61
|
650 |
1 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|x Γλωσσική ανάπτυξη
|
650 |
1 |
0 |
|a Παιδιά
|x Γλώσσα
|
650 |
1 |
0 |
|a Γλώσσα, Πρόσκτηση της
|
650 |
1 |
0 |
|a Γλώσσα και γλώσσες
|
650 |
1 |
0 |
|a Γλωσσολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a Ανάλυση λόγου
|
650 |
1 |
0 |
|a Ικανότητα ανάγνωσης και γραφής
|
650 |
1 |
0 |
|a Γλώσσα και εκπαίδευση
|
650 |
1 |
0 |
|a Μέσα μαζική ενημέρωσης και γλώσσα
|
650 |
1 |
0 |
|a Παιδιά
|x Γλώσσα
|
650 |
1 |
0 |
|a Γλώσσα και γλώσσες
|x Εγχειρίδια
|
650 |
1 |
0 |
|a Γλωσσολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γλώσσα
|
650 |
1 |
7 |
|a Γλώσσα και γλώσσες
|
650 |
1 |
7 |
|a Γλωσσολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Ανάλυση λόγου
|
650 |
1 |
7 |
|a Ικανότητα ανάγνωσης και γραφής
|
650 |
1 |
7 |
|a Μέσα μαζικής ενημέρωσης και γλώσσα
|
650 |
1 |
7 |
|a Γλώσσα και εκπαίδευση
|
650 |
1 |
7 |
|a Κοινωνιογλωσσολογία
|
700 |
1 |
7 |
|a Maybin, Janet
|
700 |
1 |
7 |
|a Stierer, Barry
|
700 |
1 |
7 |
|a Σκαρτσή, Ξένη Σ.,
|
700 |
1 |
7 |
|a Γιαννουλοπούλου, Γιαννούλα
|
700 |
1 |
7 |
|a Σκαρτσή, Ξένη
|
700 |
1 |
7 |
|a Σκαρτσή, Ξένη Σ.,
|
700 |
1 |
7 |
|a Σκαρτσή, Ξένια
|
700 |
1 |
7 |
|a Σκαρτσή, Ξένη
|
700 |
1 |
7 |
|a Σκαρτσή, Ξένη
|
710 |
1 |
7 |
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
|
710 |
1 |
7 |
|a ΕΑΠ
|
710 |
0 |
7 |
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
|
710 |
0 |
7 |
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc7ef36c5ad13446fd3e47
|c 998a
|d 945l
|e 306.44 GRA
|t 15
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GRThAnMak
|b 59cc9cd26c5ad134460198c7
|c 998a
|d 945l
|e 370 GRA
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59cccd356c5ad13446094bc7
|c 998a
|d 945l
|e 401.93 GRA
|t 1
|x m
|z Books
|