|
|
|
|
LEADER |
01249nam a2200277 a 4500 |
001 |
1739965 |
005 |
20171111234450.0 |
008 |
160512s2016 cy 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a CY-NiUCY
|b gre
|
041 |
1 |
|
|b eng
|
050 |
|
0 |
|a LB1062.6.A58 2016
|
100 |
1 |
|
|a Ανθίμου, Μαρία
|
245 |
1 |
0 |
|a Διερευνώντας του παράγοντες αποτελεσματικής διδασκαλίας οι οποίοι συμβάλλουν στην ανάπτυξη της μεταγνώσης :
|b μια δυναμική προσέγγιση /
|c Μαρία Ανθίμου.
|
260 |
|
|
|a Λευκωσία :
|b [χ.ό.],
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a xiv, 258 σ. :
|b εικ. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a Επιβλέπων ακαδημαϊκός: Λεωνίδας Κυριακίδης.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
|
650 |
|
0 |
|a Structural equation modeling
|
650 |
|
0 |
|a Academic achievement
|z Cyprus
|
650 |
|
0 |
|a Metacognition
|
650 |
|
0 |
|a Teaching
|
650 |
|
0 |
|a Learning
|
650 |
|
0 |
|a Primary school teaching
|z Cyprus
|
650 |
|
0 |
|a Educational evaluation
|z Cyprus
|
650 |
|
0 |
|a Education
|x Research
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0450dd6c5ad14ac1ec3473
|c 998a
|d 945l
|e LB1062.6.A58 2016
|t 1
|x m
|z Books
|