|
|
|
|
LEADER |
02491nam a2200289 a 4500 |
001 |
1733231 |
005 |
20171111234444.0 |
008 |
041119s2001 cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9603332631
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a LB1139.W7M37 2004
|
050 |
|
|
|a LB1139.W7M38 2009
|
100 |
1 |
|
|a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,
|d 1946-
|
245 |
1 |
0 |
|a Κειμενοκεντρική προσέγγιση του γραπτού λόγου:
|b ή, αφού σκέφτονται γιατί δεν γράφουν;/
|c Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Εκδόσεις Γρηγόρη,
|c 2004
|
300 |
|
|
|a 539 σ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας
|v 2
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.
|
505 |
1 |
|
|a Θεωρίες μακρό - ανάλυσης του γραπτού λόγου - Η παραγωγή του γραπτού λόγου στην εκπαίδευση - Μοντέλα διδασκαλίας της γραπτής έκφρασης ? Κειμενό - διδακτική θεωρία παραγωγής του γραπτού λόγου - Το κειμενοκεντρικό-διαδικαστικό μοντέλο κατά το προσυγγραφικό και το συγγραφικό στάδιο - Το κειμενοκεντρικό-διαδικαστικό μοντέλο κατά το μετασυγγραφικό στάδιο - Κειμενοκεντρική οργάνωση περιεχομένου και θεματολογίας του σχολικού γραπτού λόγου - Τα αφηγηματικά κείμενα -Τα περιγραφικά κείμενα - Πραγματολογικά, επιχειρηματολογικά και χρηστικά κε ίμενα - Σύνθεση περιληπτικών κειμένων.
|
650 |
|
0 |
|a Composition (Language arts)
|x Study and teaching
|
650 |
|
0 |
|a Greek language, Modern
|x Written Greek
|z Greece
|x Study and teaching (Elementary)
|
650 |
|
0 |
|a Language awareness in children
|z Greece
|
650 |
|
0 |
|a Written communication
|x Study and teaching (Elementary)
|
650 |
|
0 |
|a Writing
|x Study and teaching (Elementary)
|z Greece
|
650 |
|
0 |
|a Language arts (Elementary)
|z Greece
|
650 |
|
0 |
|a Language and languages
|x Style
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a044fcf6c5ad14ac1ec1783
|c 998a
|d 945l
|e LB1139.W7M38 2009
|t 3
|x m
|z Books
|