|
|
|
|
LEADER |
01920nam a2200265 a 4500 |
001 |
1733107 |
005 |
20171111234444.0 |
008 |
130214s2012 cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9789612375393
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR-2
|
050 |
|
|
|a LC93.E88K3715 2012
|
100 |
1 |
|
|a Kary, Simone
|
240 |
1 |
0 |
|a PAM-INA:
|
245 |
1 |
0 |
|a Ζώντας στην Ευρώπη και αναστοχαζόμενοι για αυτήν:
|b PAM-INA, εγχειρίδιο εκπαιδευτικού και πηγές/
|c συγγραφείς Simone Kary...[κ.ά.] ; μεταφράσεις Jayne Azzopardi
|
246 |
1 |
3 |
|a PAM-INA:
|b εγχειρίδιο εκπαιδευτικού και πηγές
|
260 |
|
|
|a Λιουμπλιάνα ;
|b Znastevna zalozba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ;:
|c 2012
|a Φράιμπουργκ:
|b Padagogische Hochschule,
|
300 |
|
|
|a 52 σ. :
|b εικ. ;
|c 30 εκ. +
|e 1 CD-ROM
|
500 |
|
|
|a "PAM-INA είναι το όνομα του προγράμματος Comenius [...]. Τα αρχικά PAM-INA είναι ακρωνύμιο των όρων Rerception, Attitude, Movement - Identity Needs Action (Αντίληψη, Στάση, Μετακίνηση - η Ταυτότητα Απαιτεί Δράση). Το δίκτυο του Προγράμματος απαρρτίζουν οκτώ πανεπιστήμια-εταίροι, από αντίστοιχο αριθμό διαφορετικών ευρωπαϊκών χωρών." -- Σ.37
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 51-52).
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφίκες παραπομπές (σ. 51-52).
|
650 |
|
0 |
|a Education and state
|z European Union countries
|
650 |
|
0 |
|a Educational planning
|z European Union countries
|
700 |
1 |
|
|a Azzopardi, Jayne
|
700 |
1 |
|
|a Azzopardi, Jayne
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a044fc66c5ad14ac1ec16b3
|c 998a
|d 945l
|e LC93.E88K3715 2012
|t 4
|x m
|z Books
|