|
|
|
|
LEADER |
01616nam a2200277 a 4500 |
001 |
1732495 |
005 |
20171111234443.0 |
008 |
121031s2004 cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9603333778
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|h eng
|
050 |
|
|
|a LB1031.T6515 2010
|
100 |
1 |
|
|a Tomlinson, Carol Ann
|
240 |
1 |
4 |
|a The differentiated classroom: responding to the needs of all learners
|
245 |
1 |
0 |
|a Διαφοροποίηση της εργασίας στην αίθουσα διδασκαλίας:
|b ανταπόκριση στις ανάγκες όλων των μαθητών/
|c Carol Ann Tomlinson ; μετάφραση: Χρήστος Θεοφιλίδης, Δέσποινα Μαρτίδου-Φορσιέ
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Εκδόσεις Γρηγόρη,
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 210 σ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
500 |
|
|
|a Τίτλος πρωτοτύπου: The differentiated classroom: responding to the needs of all learners.
|
500 |
|
|
|a Μετάφραση του: The differentiated classroom: responding to the needs of all learners.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [202]-207) και ευρετήριο.
|
650 |
|
0 |
|a Individualized instruction
|
650 |
|
0 |
|a Cognitive styles in children
|
700 |
1 |
|
|a Θεοφιλίδης, Χρήστος
|
700 |
1 |
|
|a Μαρτίδου-Φορσιέ, Δέσποινα
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a044f9a6c5ad14ac1ec12bc
|c 998a
|d 945l
|e LB1031.T6615 2004
|t 2
|x m
|z Books
|