|
|
|
|
LEADER |
00947nam a2200205 a 4500 |
001 |
168019 |
005 |
20171111224553.0 |
008 |
020304m19 g 000 yygre |
040 |
1 |
1 |
|a AtEVE
|e AACR2
|
041 |
1 |
|
|a gre
|
082 |
1 |
|
|2 21η έκδ.
|a 371.3
|
100 |
0 |
1 |
|a Gallien, G.
|
245 |
1 |
|
|a Εισαγωγή στη μέθοδο Decroly
|c Gallien
|
260 |
1 |
|
|a Ἀθῆναι
|b Νέο Σχολείο
|c [19--]
|
300 |
1 |
|
|a 4τ.
|c 24εκ.
|
490 |
2 |
|
|a Παιδαγωγική βιβλιοθήκη
|v 12-15
|
505 |
1 |
|
|a ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: τ.1.Παιδαγωγικές αρχές του σχολείου "l'Ermitage". - τ.2. Παρατήρηση, μέτρηση, αρίθμηση. - τ.3. Η σύνδεση των ιδεών στο χώρο και στο χρόνο. - τ.4. Έκφραση στή μέθοδο Decroly.
|
650 |
1 |
|
|a Μέθοδος Decroly
|
700 |
0 |
1 |
|a Fonteyne, J.
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 59062bc76c5ad1338a8a0b09
|c 995b
|d 995e
|e ΕΚΠ-296-LH
|t 4
|x m
|z Books
|