Χριστοφόρου, Χ. (2012). Η συμβολή των θεωριών μάθησης στην ανάπτυξη ενός μοντέλου μέτρησης της αποτελεσματικής διδασκαλίας: οι δυνατότητες διεύρυνσης του δυναμικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας. Λευκωσία: [χ. ό.].
Chicago Style CitationΧριστοφόρου, Χριστιάνα. Η συμβολή των θεωριών μάθησης στην ανάπτυξη ενός μοντέλου μέτρησης της αποτελεσματικής διδασκαλίας: οι δυνατότητες διεύρυνσης του δυναμικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας. Λευκωσία: [χ. ό.], 2012.
MLA CitationΧριστοφόρου, Χριστιάνα. Η συμβολή των θεωριών μάθησης στην ανάπτυξη ενός μοντέλου μέτρησης της αποτελεσματικής διδασκαλίας: οι δυνατότητες διεύρυνσης του δυναμικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας. Λευκωσία: [χ. ό.], 2012.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.