Η σαφήνεια της διδασκαλίας στις φυσικές επιστήμες= Clarity of instruction in science teaching : (μια περιπτωσιακή μελέτη): a case study/

Main Author: Παπαζαχαρίου, Παναγιώτης
Other Authors: Χατζηαγγελής, Παύλος
Format: Book
Language:Greek
Published: Λευκωσία: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, 1982
Series:Σειρά παιδαγωγικών ερευνών 3
Subjects:
LEADER 01080nam a2200205 a 4500
001 1622941
005 20171111234312.0
008 050225s1982 cy da r 000 u gre d
040 |a CY  |b University of Cyprus  |e AACR-2 
041 0 |a gre 
050 |a Q181.P38 1982 
100 1 |a Παπαζαχαρίου, Παναγιώτης 
245 1 2 |a Η σαφήνεια της διδασκαλίας στις φυσικές επιστήμες=   |b Clarity of instruction in science teaching : (μια περιπτωσιακή μελέτη): a case study/  |c υπό Παναγιώτη Παπαζαχαρίου, Παύλου Χατζηαγγελή 
260 |a Λευκωσία:  |b Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου,  |c 1982 
300 |a x, 56 σ. :  |b εικ. ;  |c 25 εκ. 
490 0 |a Σειρά παιδαγωγικών ερευνών  |v 3 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 0 |a Science  |x Study and teaching 
700 1 |a Χατζηαγγελής, Παύλος  |x Case studies 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a043d3b6c5ad14ac1ea19c4  |c 998a  |d 945l  |e Q181.P38 1982  |t 1  |x m  |z Books