|
|
|
|
LEADER |
01080nam a2200205 a 4500 |
001 |
1622941 |
005 |
20171111234312.0 |
008 |
050225s1982 cy da r 000 u gre d |
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR-2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
050 |
|
|
|a Q181.P38 1982
|
100 |
1 |
|
|a Παπαζαχαρίου, Παναγιώτης
|
245 |
1 |
2 |
|a Η σαφήνεια της διδασκαλίας στις φυσικές επιστήμες=
|b Clarity of instruction in science teaching : (μια περιπτωσιακή μελέτη): a case study/
|c υπό Παναγιώτη Παπαζαχαρίου, Παύλου Χατζηαγγελή
|
260 |
|
|
|a Λευκωσία:
|b Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου,
|c 1982
|
300 |
|
|
|a x, 56 σ. :
|b εικ. ;
|c 25 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Σειρά παιδαγωγικών ερευνών
|v 3
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία.
|
650 |
|
0 |
|a Science
|x Study and teaching
|
700 |
1 |
|
|a Χατζηαγγελής, Παύλος
|x Case studies
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a043d3b6c5ad14ac1ea19c4
|c 998a
|d 945l
|e Q181.P38 1982
|t 1
|x m
|z Books
|