|
|
|
|
LEADER |
00807nam a2200205 a 4500 |
001 |
1619396 |
005 |
20171111234309.0 |
008 |
940829s1991 cy da er 000 u gre d |
020 |
|
|
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR-2
|
050 |
|
|
|a LB1065.T74 1991 α. 1
|
100 |
1 |
|
|a Τριλιανός, Θανάσης Α.
|
245 |
1 |
2 |
|a Η παρώθηση ή πώς καλλιεργείται στο μαθητή η έφεση για μάθηση/
|c Θανάσης Τριλιανός
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b [χ. ε.],
|c 1991
|
300 |
|
|
|a 155 σ. ;
|c 21 εκ.
|
500 |
|
|
|a Βιβλγρ.: σ. 144-55.
|
650 |
|
0 |
|a Achievement motivation
|
650 |
|
0 |
|a Motivation in education
|
650 |
|
0 |
|a Motivation (Psychology)
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a043c9d6c5ad14ac1ea096f
|c 998a
|d 945l
|e LB1065.T74 1991 α. 1
|t 2
|x m
|z Books
|