Διαφοροποίηση της διδασκαλίας/διαδικασίες μάθησης και αποτελέσματα σε τάξεις μικτής ικανότητας/

Main Author: Ανδρέου-Βαλιαντή, Σταυρούλα
Format: Book
Language:Greek
Published: [Λευκωσία]: [χ.ό.], 2010
Subjects:
LEADER 01258nam a2200265 a 4500
001 1599508
005 20171111233722.0
008 100728s2010 cy da r 000 u gre d
020 |a 9789963689910  |q σκληρόδ. 
040 |a CY  |b University of Cyprus  |e AACR-2 
041 0 |a gre 
050 |a LB3061.3.A54 2010 
100 1 |a Ανδρέου-Βαλιαντή, Σταυρούλα 
245 1 0 |a Διαφοροποίηση της διδασκαλίας/διαδικασίες μάθησης και αποτελέσματα σε τάξεις μικτής ικανότητας/  |c Σταυρούλα Ανδρέου Βαλιαντή 
260 |a [Λευκωσία]:  |b [χ.ό.],  |c 2010 
300 |a xxi, [383] σ. :  |b έγχρ. εικ., πίν. ;  |c 30 εκ. 
500 |a Ερευνητικός σύμβουλος Μαίρη Ιωαννίδου Κουτσελίνη. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 306-340). 
650 0 |a Mixed ability grouping in education 
650 0 |a Learning ability 
650 0 |a Education, Elementary  |x Curricula 
650 0 |a Classroom management 
650 0 |a Cognitive styles in children 
650 0 |a Individualized instruction 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a04394b6c5ad14ac1e9afbe  |c 998a  |d 945l  |e LB3061.3.A54 2010  |t 1  |x m  |z Books