|
|
|
|
LEADER |
01258nam a2200265 a 4500 |
001 |
1599508 |
005 |
20171111233722.0 |
008 |
100728s2010 cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9789963689910
|q σκληρόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR-2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
050 |
|
|
|a LB3061.3.A54 2010
|
100 |
1 |
|
|a Ανδρέου-Βαλιαντή, Σταυρούλα
|
245 |
1 |
0 |
|a Διαφοροποίηση της διδασκαλίας/διαδικασίες μάθησης και αποτελέσματα σε τάξεις μικτής ικανότητας/
|c Σταυρούλα Ανδρέου Βαλιαντή
|
260 |
|
|
|a [Λευκωσία]:
|b [χ.ό.],
|c 2010
|
300 |
|
|
|a xxi, [383] σ. :
|b έγχρ. εικ., πίν. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a Ερευνητικός σύμβουλος Μαίρη Ιωαννίδου Κουτσελίνη.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 306-340).
|
650 |
|
0 |
|a Mixed ability grouping in education
|
650 |
|
0 |
|a Learning ability
|
650 |
|
0 |
|a Education, Elementary
|x Curricula
|
650 |
|
0 |
|a Classroom management
|
650 |
|
0 |
|a Cognitive styles in children
|
650 |
|
0 |
|a Individualized instruction
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a04394b6c5ad14ac1e9afbe
|c 998a
|d 945l
|e LB3061.3.A54 2010
|t 1
|x m
|z Books
|