Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού: δεδομένα από τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών/

Other Authors: Κωστούλη, Τριανταφυλλιά, Κουρμεντάλα, Γιώτα
Format: Book
Language:Greek
English
Published: Αθήνα: Επίκεντρο, 2006
Series:Εκπαιδευτική γλωσσολογία
Subjects:
LEADER 01756nam a2200277 a 4500
001 1589443
005 20171111233713.0
008 091126s2006 cy da r 000 u gre d
020 |a 9604580183  |q χαρτόδ. 
020 |a 9789604580187  |q χαρτόδ. 
040 |a CY  |b University of Cyprus  |e AACR-2 
041 1 |a gre  |h eng 
050 |a LB1576.T75515 2006 
240 1 0 |a Transforming literacy curriculum genres: working with teacher researchers in urban classrooms 
245 1 0 |a Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού:   |b δεδομένα από τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών/  |c [επιμέλεια] Christine C. Pappas, Liliana Barro Zecker ; επιμέλεια, θεώρηση Τριανταφυλλιά Κωστούλη ; [μετάφραση Κουρμεντάλα Γιώτα] 
260 |a Αθήνα:  |b Επίκεντρο,  |c 2006 
300 |a 547 σ. ;  |c 25 εκ. 
490 0 |a Εκπαιδευτική γλωσσολογία 
500 |a Μετάφραση του: Transforming literacy curriculum genres : working with teacher researchers in urban classrooms. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο. 
650 0 |a Language arts (Elementary)  |x Case studies  |z Illinois  |z Chicago 
650 0 |a Education, Urban  |x Case studies  |z Illinois  |z Chicago 
650 0 |a College-school cooperation  |x Case studies  |z Illinois 
700 1 |a Κωστούλη, Τριανταφυλλιά   |z Chicago 
700 1 |a Κουρμεντάλα, Γιώτα  
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0437aa6c5ad14ac1e982ca  |c 998a  |d 945l  |e LB1576.T75515 2006  |t 1  |x m  |z Books