|
|
|
|
LEADER |
01756nam a2200277 a 4500 |
001 |
1589443 |
005 |
20171111233713.0 |
008 |
091126s2006 cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9604580183
|q χαρτόδ.
|
020 |
|
|
|a 9789604580187
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR-2
|
041 |
1 |
|
|a gre
|h eng
|
050 |
|
|
|a LB1576.T75515 2006
|
240 |
1 |
0 |
|a Transforming literacy curriculum genres: working with teacher researchers in urban classrooms
|
245 |
1 |
0 |
|a Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού:
|b δεδομένα από τη συνεργασία με δασκάλους ερευνητές σε δημόσια σχολεία αστικών περιοχών/
|c [επιμέλεια] Christine C. Pappas, Liliana Barro Zecker ; επιμέλεια, θεώρηση Τριανταφυλλιά Κωστούλη ; [μετάφραση Κουρμεντάλα Γιώτα]
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Επίκεντρο,
|c 2006
|
300 |
|
|
|a 547 σ. ;
|c 25 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Εκπαιδευτική γλωσσολογία
|
500 |
|
|
|a Μετάφραση του: Transforming literacy curriculum genres : working with teacher researchers in urban classrooms.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.
|
650 |
|
0 |
|a Language arts (Elementary)
|x Case studies
|z Illinois
|z Chicago
|
650 |
|
0 |
|a Education, Urban
|x Case studies
|z Illinois
|z Chicago
|
650 |
|
0 |
|a College-school cooperation
|x Case studies
|z Illinois
|
700 |
1 |
|
|a Κωστούλη, Τριανταφυλλιά
|z Chicago
|
700 |
1 |
|
|a Κουρμεντάλα, Γιώτα
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0437aa6c5ad14ac1e982ca
|c 998a
|d 945l
|e LB1576.T75515 2006
|t 1
|x m
|z Books
|