Διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικές προσεγγίσεις & εκπαιδευτικές πρακτικές /
Other Authors: | , |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2013.
|
Series: | Εκπαίδευση και αναπηρία
|
Subjects: |
Table of Contents:
- 1. Διαφοροποίηση και διαφοροποιημένη διδασκαλία : θεωρητικό υπόβαθρο και βασικές αρχές - - 2. Ο ρόλος της αξιολόγησης στη διαφοροποιημένη διδασκαλία - - 3. Καθολικός σχεδιασμός στη μάθηση και διαφοροποιημένη διδασκαλία : η σημασία για τους μαθητές με αναπηρίες ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - - 4. Σχολική τάξη και διαφοροποιημένη διδασκαλία : προϋποθέσεις για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού περιβάλλοντος μάθησης - - 5. Διαφοροποιημένη διδασκαλία και ειδική αγωγή : μια πρόκληση για την προετοιμασία των εκπαιδευτικών - - 6. Διαφοροποίηση του μαθησιακού περιβάλλοντος και της διδασκαλίας της Γλώσσας στις πρώτες τάξεις του δημοτικού - - 7. Η νοηματοδότηση της "διαφοροποίησης" στη διδακτική πράξη : παρουσίαση διδακτικού σχεδιασμού για μαθητές πρώτης σχολικής ηλικίας - - 8. Γραπτή έκφραση και μαθησιακές δυσκολίες : διαστάσεις της διαφοροποιημένης διδασκαλίας - - 9. Κατανόηση γραπτού λόγου στο μάθημα της Γλώσσας σε μικτές γλωσσικά και πολιτισμικά τάξεις : διαφοροποίηση της διδασκαλίας - - 10. Σχέδιο εφαρμογής διαφοροποιημένης διδασκαλίας για την αγγλική ως ξένη γλώσσας - - 11. Απαντώντας στην απαίτηση "μαθηματικά για όλους" : μια πρόταση διαφοροποιημένης διδασκαλίας με τη χρήση χειραπτικών υλικών στο δημοτικό σχολείο - - 12. Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο πλαίσιο εφαρμογής της μεθόδου project - - 13. Αποτελεσματική διδασκαλία σε τάξεις μικτής ικανότητας μέσω της διαφοροποίησης της διδασκαλίας : από τη θεωρία στην πράξη.