|
|
|
|
LEADER |
01189nam a2200253 a 4500 |
001 |
1551982 |
005 |
20171111233639.0 |
008 |
071004m20069999cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9789963644568
|q τ. 1
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a LB1031.I62
|
100 |
1 |
|
|a Ιωαννίδου-Κουτσελίνη, Μαίρη
|
245 |
1 |
0 |
|a Διαφοροποίηση διδασκαλίας-μάθησης σε τάξεις μικτής ικανότητας:
|b φιλοσοφία και έννοια προσεγγίσεις και εφαρμογές/
|c Μαίρη Κουτσελίνη-Ιωαννίδου
|
260 |
|
|
|a Λευκωσία:
|b [χ. ό.],
|c 2006-
|
300 |
|
|
|a τ. :
|b πίν. ;
|c 22 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Αναλυτικά προγράμματα και διδασκαλία
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 123-131).
|
650 |
|
0 |
|a Curriculum planning
|
650 |
|
0 |
|a Education, Elementary
|x Curricula
|
650 |
|
0 |
|a Learning ability
|
650 |
|
0 |
|a Mixed ability grouping in education
|
650 |
|
0 |
|a Cognitive styles in children
|
650 |
|
0 |
|a Individualized instruction
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a04318f6c5ad14ac1e8dc41
|c 998a
|d 945l
|e LB1031.I62
|t 4
|x m
|z Books
|