|
|
|
|
LEADER |
00906nam a2200205 a 4500 |
001 |
1524001 |
005 |
20171111233616.0 |
008 |
050909s2003 cy da r 000 u gre d |
020 |
|
|
|a 9603756040
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a LB1564.G8D53 2003
|
245 |
1 |
0 |
|a Διαθεματικές προσεγγίσεις της γνώσης στο ελληνικό σχολείο/
|c Κώστας Αγγελάκος (επιμ.)
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Μεταίχμιο,
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 176 σ. :
|b εικ. ;
|c 25 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Επιστήμες (μεταίχμιο)
|
650 |
|
0 |
|a Curriculum planning
|z Greece
|
650 |
|
0 |
|a Curriculum planning
|x Case studies
|z Greece
|
650 |
|
0 |
|a Interdisciplinary approach in education
|x Case studies
|z Greece
|
700 |
1 |
|
|a Αγγελάκος, Κώστας
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a042d296c5ad14ac1e86296
|c 998a
|d 945l
|e LB1564.G8D53 2003
|t 1
|x m
|z Books
|