Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου: αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, case studies/

Main Author: Τζωρτζάκης, Κώστας Μ.
Other Authors: Τζωρτζάκη, Αλεξία Κ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: Rosili, c2001
Subjects:
LEADER 00986nam a2200205 a 4500
001 1498702
005 20171111233555.0
008 120123s2001 r da erc 000 u gre d
020 |a 9608574927  |q χαρτόδ. 
040 |a CY  |b Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου  |e AACR2 
050 |a HF5429.T96 2001 
100 1 |a Τζωρτζάκης, Κώστας Μ. 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου:   |b αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές, case studies/  |c Κώστας Τζωρτζάκης, Αλεξία Τζωρτζάκη 
260 |a Αθήνα:  |b Rosili,  |c c2001 
300 |a 367 σ. :  |b εικ., φωτ. ;  |c 25 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. 
650 0 |a Marketing 
650 0 |a Retail trade 
700 1 |a Τζωρτζάκη, Αλεξία Κ. 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0429396c5ad14ac1e7f3be  |c 998a  |d 945l  |e HF5429.T96 2001  |t 1  |x m  |z Books