|
|
|
|
LEADER |
03865nam a2200229 a 4500 |
001 |
1497655 |
005 |
20171111233554.0 |
008 |
101229s20071998r da erci 001 u gre d |
020 |
|
|
|a 9789603445357
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY
|b Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a PN3171.A45 2007
|
100 |
1 |
|
|a Κοντογιάννη, Άλκηστις
|
245 |
1 |
3 |
|a Το βιβλίο της δραματοποίησης/
|c Άλκηστις
|
250 |
|
|
|a 4η έκδ.
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Ελληνικά Γράμματα,
|c 2007, c1998
|
300 |
|
|
|a 244 σ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
|
505 |
1 |
|
|a Η δραματοποίηση ως παιδαγωγική και θεραπευτική διαδικασί α--Θεάτρο: Διαχρονική αναζήτηση --Προς μια φιλοσοφική προσέγγιση της δρ αματοποίησης --Πατί η δραματοποίηση; --Η Δυναμική της ομάδας --Οι επί μ έρους στόχοι του εκπαιδευτικού-εμψυχωτή --Βασικές αρχές--Διαδικασία τη ς δραματοποίησης-- Εισαγωγή στη δραματοποίη--Καθαυτό δραματοποίηση --Αξ ιολόγηση της δραματοποίησης --Ανάλυση στοιχείων στη δραματοποίηση-- Παρ αδείγματα --Μορφές και τρόποι θεατρικής έκφρασης --Τρόποι κίνησης στην παρουσίαση της δραματοποίησης --Αυτοσχεδιασμός. Διάφορες μορφές αυτοσχ εδιασμού (1-2).--Παντομίμα. Μίμηση και μιμική τέχνη --Ατομικές ασκήσει ς. Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα --Ασκήσεις σε ζευγάρια--Ασκήσεις σε μικ ρές ομάδες (με τρία άτομα) --Ασκήσεις σε μικρές ομάδες (με τέσσερα άτομ α) --Μικρές ομάδες. Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα --Θέματα-Θεματολογική κ ατάταξη --Σύνθεση μύθων-ιστοριών-- Οπτικά ερεθίσματα--Ακουστικά ερεθίσ ματα --Γραφικές παραστάσεις --Θεματικά στιγμιότυπα (Tableaux vivants-Ζ ωντανοί πίνακες)--Εργασία με λέξεις --Εργασία με γράμματα --Εργασία με τα συναισθήματα μας --Εργασία με εφημερίδες --Εργασία με πανί --Εργασί α με πετσέτες --Εργασία με ομπρέλες --Εργασία με βεντάλιες --Εργασία με σπίρτα --Εργασία με τηλέφωνα --Εργασία με κεριά --Σκιές --Εργασία με σωσίβια --Εργασία με κούτες --Εργασία με κορνίζες και πλαίσια παραθύρω ν --Εργασία με καπέλα --Εργασία με βαλίτσες και τσάντες --Εργασία με ρο ύχα και εξαρτήματα--Εργασία με ανδρείκελα --Εργασία με μεγάλα χάρτινα σ ώματα--Η Δραματοποίηση και το άτομο με ειδικές ανάγκες --Δραματοποίηση και παιδιά με ειδικές ανάγκες,γράφει η Ρέα Καραγεωργίου --To Picture theatre στην τάξη, γράφει ο Stig Eriksson.
|
650 |
|
0 |
|a Drama in education
|
650 |
|
0 |
|a Drama
|x Therapeutic use
|
650 |
|
0 |
|a Art in education
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0429056c5ad14ac1e7ee66
|c 998a
|d 945l
|e PN3171.A45 2007
|t 1
|x m
|z Books
|