Το βιβλίο της δραματοποίησης/

Main Author: Κοντογιάννη, Άλκηστις
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2007, c1998
Edition:4η έκδ.
Subjects:
LEADER 03865nam a2200229 a 4500
001 1497655
005 20171111233554.0
008 101229s20071998r da erci 001 u gre d
020 |a 9789603445357  |q χαρτόδ. 
040 |a CY  |b Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου  |e AACR2 
050 |a PN3171.A45 2007 
100 1 |a Κοντογιάννη, Άλκηστις 
245 1 3 |a Το βιβλίο της δραματοποίησης/  |c Άλκηστις 
250 |a 4η έκδ. 
260 |a Αθήνα:  |b Ελληνικά Γράμματα,  |c 2007, c1998 
300 |a 244 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. 
505 1 |a Η δραματοποίηση ως παιδαγωγική και θεραπευτική διαδικασί α--Θεάτρο: Διαχρονική αναζήτηση --Προς μια φιλοσοφική προσέγγιση της δρ αματοποίησης --Πατί η δραματοποίηση; --Η Δυναμική της ομάδας --Οι επί μ έρους στόχοι του εκπαιδευτικού-εμψυχωτή --Βασικές αρχές--Διαδικασία τη ς δραματοποίησης-- Εισαγωγή στη δραματοποίη--Καθαυτό δραματοποίηση --Αξ ιολόγηση της δραματοποίησης --Ανάλυση στοιχείων στη δραματοποίηση-- Παρ αδείγματα --Μορφές και τρόποι θεατρικής έκφρασης --Τρόποι κίνησης στην παρουσίαση της δραματοποίησης --Αυτοσχεδιασμός. Διάφορες μορφές αυτοσχ εδιασμού (1-2).--Παντομίμα. Μίμηση και μιμική τέχνη --Ατομικές ασκήσει ς. Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα --Ασκήσεις σε ζευγάρια--Ασκήσεις σε μικ ρές ομάδες (με τρία άτομα) --Ασκήσεις σε μικρές ομάδες (με τέσσερα άτομ α) --Μικρές ομάδες. Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα --Θέματα-Θεματολογική κ ατάταξη --Σύνθεση μύθων-ιστοριών-- Οπτικά ερεθίσματα--Ακουστικά ερεθίσ ματα --Γραφικές παραστάσεις --Θεματικά στιγμιότυπα (Tableaux vivants-Ζ ωντανοί πίνακες)--Εργασία με λέξεις --Εργασία με γράμματα --Εργασία με τα συναισθήματα μας --Εργασία με εφημερίδες --Εργασία με πανί --Εργασί α με πετσέτες --Εργασία με ομπρέλες --Εργασία με βεντάλιες --Εργασία με σπίρτα --Εργασία με τηλέφωνα --Εργασία με κεριά --Σκιές --Εργασία με σωσίβια --Εργασία με κούτες --Εργασία με κορνίζες και πλαίσια παραθύρω ν --Εργασία με καπέλα --Εργασία με βαλίτσες και τσάντες --Εργασία με ρο ύχα και εξαρτήματα--Εργασία με ανδρείκελα --Εργασία με μεγάλα χάρτινα σ ώματα--Η Δραματοποίηση και το άτομο με ειδικές ανάγκες --Δραματοποίηση και παιδιά με ειδικές ανάγκες,γράφει η Ρέα Καραγεωργίου --To Picture theatre στην τάξη, γράφει ο Stig Eriksson. 
650 0 |a Drama in education 
650 0 |a Drama  |x Therapeutic use 
650 0 |a Art in education 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0429056c5ad14ac1e7ee66  |c 998a  |d 945l  |e PN3171.A45 2007  |t 1  |x m  |z Books