|
|
|
|
LEADER |
02334nam a2200265 a 4500 |
001 |
1493878 |
005 |
20171111233550.0 |
008 |
080226s20001999r da erci 001 u gre d |
020 |
|
|
|a 9600305005
|q σετ.
|
020 |
|
|
|a 9600305013
|q τ. 1
|
020 |
|
|
|a 9600317240
|q τ. 2, μερ. 1
|
020 |
|
|
|a 9600326703
|q τ. 2, μερ. 2
|
040 |
|
|
|a CY
|b Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a PN2661.S53
|
100 |
1 |
|
|a Σιδέρης, Γιάννης,
|d 1898-1976
|
245 |
1 |
0 |
|a Ιστορία του νέου ελληνικού θεάτρου:
|b 1794-1944/
|c Γιάννη Σιδέρη
|
250 |
|
|
|a 3η εκδ.
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Εκδόσεις Καστανιώτη,
|c 1999-2000
|
300 |
|
|
|a 2 τ. :
|b εικ., φωτ. ;
|c 24 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
|
505 |
0 |
|
|a Τ. 1. (1794-1908) Ευρωπαϊκός κλασικισμός, Ρομαντισμός, Ελληνικός νεοκλασικισμός, Αναγέννηση, Ίψεν και Βουλεβάρτο, Θίασοι, Ηθοποιοί, Θέατρα, Ερασιτεχνία, Εκδόσεις, Σκηνοθεσία, Η "Νέα Σκηνή"και το "Βασιλικόν Θέατρον" -- τ. 2. Η ρουτίνα και οι διαμαρτυρίες - Μέρος 1ο. Θωμάς Οικονόμου, Η χειραφέτηση των ηθοποιών, Από τη «Νέα Σκηνή» και το«Βασιλικόν»,Καζαντζάκης,Νιρβάνας, Ξενόπουλος, Μελάς, Χορν, Ο συμβολισμός και ο κ. Χρηστομάνος, Ηθοποιοκρατία, Θ. Συναδινός, Στοιχεία παρακμής, Ξένοι θίασοι, Παμβουλεβαρδισμός Μέρος 2ο. Φώτος Πολίτης, Εθνικό θέατρο, Ερασιτέχνες, Δραματικές σχολές, Οπερέτα, Επιθεώρηση,Πολεμικό Δράμα, Κοτοπούλη,Κυβέλη.
|
650 |
|
0 |
|a Theater
|x History
|y 19th century
|z Greece
|
650 |
|
0 |
|a Theater
|x History
|y 20th century
|z Greece
|
710 |
0 |
|
|a Κέντρο Μελέτης και Έρευνας του Ελληνικού Θεάτρου-Θεατρικό Μουσείο
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0428466c5ad14ac1e7db8a
|c 998a
|d 945l
|e PN2661.S53
|t 3
|x m
|z Books
|