Επιχειρησιακός προγραμματισμός = business plan /

Main Author: Taylor, James W.
Corporate Author: Alexander Hamilton Institute (U.S.)
Other Authors: Σοκοδήμος, Ανδρέας
Format: Book
Language:Greek
Published: Κηφισιά : Κριτήριον, 2013.
Edition:2η έκδ. εμπλουτισμένη, 4η ανατύπωση.
Subjects:
Table of Contents:
  • Ι. Τα βασικά στοιχεία του επιχειρησιακού προγραμματισμού για μια επιτυχημένη επιχείρηση
  • ΙΙ. Στρατηγική και επιχειρησιακός προγραμματισμός
  • ΙΙΙ. Ενσωμάτωση της στρατηγικής μάρκετινγκ στο μίγμα του επιχειρησιακού προγραμματισμού
  • IV. Οι αρχικές φάσεις της κατάρτισης του επιχειρησιακού προγράμματος και η χάραξη στρατηγικής: η επισκόπηση της αγοράς
  • V. Οικονομικές καταστάσεις: πώς μεταφράζονται οι θεωρητικές έννοιες σε απτή πραγματικότητα
  • VI. Η ανάλυση των ισχυρών και ασθενών σημείων της επιχείρησης ως βάση για το επιχειρησιακό πρόγραμμα
  • VII. Το επόμενο βήμα: διατύπωση του σκοπού της επιχείρησης
  • VIII. Παρακολούθηση προόδου του επιχειρησιακού προγράμματος
  • IX. Πραγματοποίηση προβλέψεων: πώς εξασφαλίζονται οι καλύτερες εκτιμήσεις σχετικά με τις μελλοντικές εξελίξεις
  • X. Κατάρτιση λειτουργικών προϋπολογισμών στα πλαίσια του επιχειρησιακού προγράμματος
  • XI. Αξιοποίηση του επιχειρησιακού προγράμματος
  • ΧΙΙ. Παράδειγμα ενός επιχειρησιακού προγράμματος για ένα νέο προϊόν.