Επιχειρησιακός προγραμματισμός = business plan /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Κηφισιά :
Κριτήριον,
2013.
|
Edition: | 2η έκδ. εμπλουτισμένη, 4η ανατύπωση. |
Subjects: |
Table of Contents:
- Ι. Τα βασικά στοιχεία του επιχειρησιακού προγραμματισμού για μια επιτυχημένη επιχείρηση
- ΙΙ. Στρατηγική και επιχειρησιακός προγραμματισμός
- ΙΙΙ. Ενσωμάτωση της στρατηγικής μάρκετινγκ στο μίγμα του επιχειρησιακού προγραμματισμού
- IV. Οι αρχικές φάσεις της κατάρτισης του επιχειρησιακού προγράμματος και η χάραξη στρατηγικής: η επισκόπηση της αγοράς
- V. Οικονομικές καταστάσεις: πώς μεταφράζονται οι θεωρητικές έννοιες σε απτή πραγματικότητα
- VI. Η ανάλυση των ισχυρών και ασθενών σημείων της επιχείρησης ως βάση για το επιχειρησιακό πρόγραμμα
- VII. Το επόμενο βήμα: διατύπωση του σκοπού της επιχείρησης
- VIII. Παρακολούθηση προόδου του επιχειρησιακού προγράμματος
- IX. Πραγματοποίηση προβλέψεων: πώς εξασφαλίζονται οι καλύτερες εκτιμήσεις σχετικά με τις μελλοντικές εξελίξεις
- X. Κατάρτιση λειτουργικών προϋπολογισμών στα πλαίσια του επιχειρησιακού προγράμματος
- XI. Αξιοποίηση του επιχειρησιακού προγράμματος
- ΧΙΙ. Παράδειγμα ενός επιχειρησιακού προγράμματος για ένα νέο προϊόν.