|
|
|
|
LEADER |
01659nam a2200277 a 4500 |
001 |
1484912 |
005 |
20171111233543.0 |
008 |
110920m20029999gr a b 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789608508507
|q σετ
|
020 |
|
|
|a 9789608508514
|q χαρτόδ.
|q τ. 1
|
020 |
|
|
|a 9789608508521
|q χαρτόδ.
|q τ. 2
|
020 |
|
|
|a 9789608508545
|q χαρτόδ.
|q τ. 3
|
020 |
|
|
|a 9789608508538
|q χαρτόδ.
|
040 |
|
|
|a CY-LiCUT
|q τ. 4
|
050 |
1 |
4 |
|a BF201
|b .C65
|
100 |
1 |
|
|a Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
|
245 |
1 |
0 |
|a Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη /
|c Εμμανουήλ Α. Κολιάδη.
|
246 |
1 |
3 |
|a Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη
|b μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b [x.ό.],
|c 2002-
|
300 |
|
|
|a 4 τ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
500 |
|
|
|a Ο τόμος 3 είναι έκδοση (βελτιωμένη).
|
505 |
0 |
|
|a τ. 1. Συμπεριφοριστικές θεωρίες -- τ. 2. Κοινωνικογνωστικές θεωρίες, αυτορρύθμιση της συμπεριφοράς και της μάθησης -- τ. 3. Γνωστικές θεωρίες-- τ. 4. Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη, μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών.
|
650 |
|
0 |
|a Cognitive psychology.
|
650 |
|
0 |
|a Cognitive neuroscience.
|
650 |
|
0 |
|a Human information processing.
|
952 |
|
|
|a CY-LiCUT
|b 5a01a7236c5ad14ac1e7b397
|c 945l
|d 998a
|e -
|t 10
|x m
|z Books
|