Ετερότητα, προκατάληψη και στερεότυπα στη σχολική τάξη : μέθοδοι διαχείρισης από τον εκπαιδευτικό /

Main Author: Φώτη, Παρασκευή Ε.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Εκδόσεις Γρηγόρη, 2016.
Subjects:
LEADER 01413nam a2200313 a 4500
001 1414485
005 20171111233419.0
008 020817s2016 gr erb 000 0 gre|c
020 |a 9789603339601  |q (χαρτόδ.) 
040 |a GR-AtEKPP  |b gre 
082 0 4 |2 22  |a 370.117 
100 1 |a Φώτη, Παρασκευή Ε. 
245 1 0 |a Ετερότητα, προκατάληψη και στερεότυπα στη σχολική τάξη :  |b μέθοδοι διαχείρισης από τον εκπαιδευτικό /  |c Παρασκευή Ε. Φώτη. 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Γρηγόρη,  |c 2016. 
300 |a 119 σ. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ.109-119. 
650 0 |a Multicultural education. 
650 0 |a Teacher effectiveness.  
650 0 |a Discrimination in edcuation.  
650 0 |a Attitude (Psychology).  
650 0 |a Attitude change.  
650 0 |a Stereotypes (Social psychology).  
650 7 |a Πολυπολιτισμική εκπαίδευση. 
650 7 |a Αποτελεσματικότητα εκπαιδευτικού. 
650 0 |a Διάκριση στην εκπαίδευση. 
650 7 |a Στάση (Ψυχολογία). 
650 7 |a Αλλαγή στάσης. 
650 7 |a Στερεότυπα (Κοινωνική ψυχολογία). 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd2a8e6c5ad13446112f88  |c 998a  |d 945l  |e 370.117 ΦωτΠ ε 2016  |t 2  |x m  |z Books