Advertising and popular culture : studies in variety and versatility /

Other Authors: Danna, Sammy R.
Format: Book
Language:English
Published: Bowling Green, Ohio : Bowling Green State University Popular Press, c1992.
Subjects:
LEADER 01032nam a2200217 a 4500
001 1409941
005 20171111233414.0
008 160226s1992 ohua b 100 0 eng
020 |a 0879725273 
040 |a DLC  |b gre 
082 0 0 |2 22  |a 659.10420973 
245 0 0 |a Advertising and popular culture :  |b studies in variety and versatility /  |c edited by Sammy R. Danna. 
260 |a Bowling Green, Ohio :  |b Bowling Green State University Popular Press,  |c c1992. 
300 |a 162 σ. :  |b εικ. ;  |c 29 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές. 
650 0 |a Advertising  |x Congresses.  |z United States 
650 4 |a Διαφήμιση  |x Συνέδρια  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής 
650 0 |a Popular culture  |x Congresses.  |z United States 
650 4 |a Λαϊκός πολιτισμός  |x Συνέδρια  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής 
700 1 |a Danna, Sammy R. 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd29656c5ad134461111a3  |c 998a  |d 945l  |e 659.104 209 73 ADV  |t 1  |x m  |z Books