LEADER 01306nam a2200253 a 4500
001 1409936
005 20171111233414.0
008 160225s2007 nyua b 001 0 eng|c
020 |a 9780765615442  |q (πανόδετο: αλκ. χαρτί) 
020 |a 0765615444  |q (πανόδετο: αλκ. χαρτί) 
040 |a DLC  |b gre 
082 0 4 |2 22  |a 659.10420973 
245 0 0 |a Readings in advertising, society, and consumer culture /  |c Roxanne Hovland, Joyce Wolburg, Eric Haley, editors ; foreword by Ron Taylor. 
260 |a Armonk, N.Y. :  |b M.E. Sharpe,  |c c2007. 
300 |a xiii, 425 σ. :  |b εικ. ;  |c 26 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο. 
650 0 |a Advertising  |x Social aspects  |z United States. 
650 7 |a Διαφήμιση  |x Κοινωνικές απόψεις  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. 
650 0 |a Consumption (Economics)  |x Social aspects  |z United States. 
650 7 |a Κατανάλωση (Οικονομική)  |x Κοινωνικές απόψεις  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. 
700 1 |a Hovland, Roxanne, 
700 1 |a Wolburg, Joyce Marie, 
700 1 |a Haley, Eric, 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd29656c5ad1344611119e  |c 998a  |d 945l  |e 659.104 209 73 REA  |t 1  |x m  |z Books