LEADER 01233nam a2200253 a 4500
001 1409910
005 20171111233414.0
008 160222s2010 nyua b 001 0 eng
020 |a 9780765615473 
040 |a DLC  |b gre 
082 0 0 |2 22  |a 306.3 
100 1 |a Hovland, Roxanne. 
245 1 0 |a Advertising, society, and consumer culture /  |c Roxanne Hovland and Joyce M. Wolburg M. 
260 |a Armonk, N.Y. :  |b M.E. Sharpe,  |c c2010. 
300 |a ix, 197 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ.. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 173-186) και ευρετήριο. 
650 0 |a Advertising  |x Social aspects  |z United States. 
650 7 |a Διαφήμιση  |x Κοινωνικές απόψεις 
650 0 |a Consumption (Economics)  |x Social aspects  |z United States. 
650 7 |a Κατανάλωση (Οικονομική)  |x Κοινωνικές απόψεις  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.  
650 0 |a Consumer behavior  |z United States. 
650 7 |a Καταναλωτική συμπεριφορά  |z Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.  
700 1 |a Wolburg, Joyce Marie. 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd29646c5ad1344611117e  |c 998a  |d 945l  |e 306.3 HOV  |t 1  |x m  |z Books