LEADER 04921nam a2200733 a 4500
001 1403050
005 20171111233407.0
008 011129q20012000gr erb 000 0 gre d
020 |a 9608077036 
040 |a GrAtEKP.dimotekpaid  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21st  |a 375.001 
082 0 |2 22  |a 375.001 
082 0 |2 22η  |a 375.001 
082 0 |2 21st ed.  |a 375 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 371.3 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 375 
100 1 |a Χατζηγεωργίου, Γιάννης 
245 1 0 |a Γνώθι το curriculum :  |b γενικά και ειδικά θέματα αναλυτικών προγραμμάτων και διδακτικής /  |c Χατζηγεωργίου Γιάννης 
260 |a Αθήνα :  |b Ατραπός,  |c 2001 
300 |a 662+[2] σ. :  |b εικ. ;  |c 22 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφίες 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές. 
505 0 |a 1 Η ανάγκη αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων, 2 Εννοιολογική αποσαφήνιση και είδη αναλυτικών προγραμμάτων, 3 Προσανατολισμοί και φιλοσοφικές βάσεις αναλυτικών προγραμμάτων, 4 Μοντέλα σχεδιασμού, 5 Σκοποί και στόχοι στο αναλυτικό πρόγραμμα, 6 Το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων, 7 Το σκεπτικό του Tyler, 8 Τεχνολογία και αναλυτικά προγράμματα, 9 Η αξιολόγηση του αναλυτικού προγράμματος, 10 Η λειτουργία του αναλυτικού προγράμματος, 11 Αναλυτικά προγράμματα για το μέλλον, 12 Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου, 13 Η επιστημολογία του κονστρουκτιβισμού και οι συνέπειές της για το αναλυτικό πρόγραμμα και τη διδασκαλία, 14 Μαθησιακά στίλ και πολλαπλές ευφυίες, 15 Ο ρόλος του δεξιού ημισφαιρίου στη διαδικασία της μάθησης, 16 Εμπειρίες με νόημα, 17 Η ομαδοσυνεργατική μάθηση, 18 Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, 19 Η ανάπτυξη της κριτικής συνείδησης, 20 Γνωστικά μοντέλα, 21 Η πολυμορφία του ρόλου του δασκάλου, 22 Προβλήματα και προοπτικές στο χώρο των αναλυτικών προγραμμάτων. 
650 0 |a Education  |x Curricula 
650 0 |a Curriculum planning 
650 0 |a Curriculum evaluation 
650 0 |a Εκπαίδευση  |x Αναλυτικά προγράμματα 
650 0 |a Σχεδιασμός αναλυτικού προγράμματος 
650 0 |a Αξιολόγηση αναλυτικού προγράμματος 
650 0 |a Εκπαίδευση 
650 0 |a Αναλυτικό πρόγραμμα 
650 0 |a Σχεδιασμός αναλυτικού προγράμματος 
650 0 |a Αξιολόγηση αναλυτικού προγράμματος 
650 0 |a Tyler,Ralph 
650 0 |a Τεχνολογία 
650 0 |a Μαθητές 
650 0 |a Εκπαιδευτικοί 
650 0 |a Δάσκαλοι 
650 0 |a Κονστρουκτιβισμός 
650 0 |a Εκπαίδευση 
650 0 |a Μάθηση 
650 0 |a Διδασκαλία 
650 0 |a Κριτική σκέψη 
650 0 |a Σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών 
650 0 |a Εκπαίδευση  |x Προγράμματα σπουδών 
650 0 |a Διδασκαλία 
650 0 |a Μελέτη, Μεθοδός της 
650 0 |a Εκπαίδευση  |x Προγράμματα μαθημάτων 
650 0 |a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 
650 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *  |x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 
650 0 |a ΜΑΘΗΣΗ *, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ 
650 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *  |x ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 
650 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *  |x ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ  |x ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 
650 0 |a Education  |x Curricula 
650 0 |a Teaching 
650 0 |a Curriculum planning 
710 |a Ατραπός 
710 0 |a Ατραπός 
710 |a Ατραπός 
710 |a Ατραπός 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd25086c5ad1344610b396  |c 998a  |d 945l  |e 375.001 XAT  |t 11  |x m  |z Books