|
|
|
|
LEADER |
02362nam a2200649 a 4500 |
001 |
1399365 |
005 |
20171111233401.0 |
008 |
040512s2003 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9602100141
|
040 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b gre
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a LB1590.3
|b .P34 1988
|
082 |
|
0 |
|2 21η
|a 153.15
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 153.15
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 370.1523
|
082 |
|
0 |
|2 20
|a 153.152
|
082 |
|
0 |
|a 370.152
|
100 |
1 |
|
|a Παπαμιχαήλ, Γιάννης,
|d 1950-
|
245 |
1 |
0 |
|a Μάθηση και κοινωνία :
|b η εκπαίδευση στις θεωρίες της γνωστικής ανάπτυξης /
|c Γιάννης Παπαμιχαήλ
|
250 |
|
|
|a [2η έκδ. αναθ.]
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Οδυσσέας,
|c 2003
|
300 |
|
|
|a 319 σ. ;
|c 21 εκ.
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. [313]-319
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία.
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 213-217.
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 213-217
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 313-319
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 213-217
|
650 |
|
0 |
|a Κονστρουκτιβισμός (Εκπαίδευση)
|
650 |
|
0 |
|a Μάθηση, Ψυχολογία της
|
650 |
|
0 |
|a Μάθηση
|x Ψυχολογία της
|
650 |
|
0 |
|a Παιδαγωγική ψυχολογία
|
650 |
|
0 |
|a Μάθηση
|
650 |
|
0 |
|a Μάθηση, Ψυχολογία της
|
650 |
|
0 |
|a Piaget,Jean
|
650 |
|
0 |
|a Papert
|
650 |
|
0 |
|a Chomsky
|
650 |
|
0 |
|a Vygotsky
|
650 |
|
0 |
|a Wallon
|
650 |
|
0 |
|a Bruner
|
650 |
|
0 |
|a Mead
|
650 |
|
0 |
|a Doise
|
650 |
|
0 |
|a Mugny
|
650 |
|
0 |
|a Perret
|
650 |
|
0 |
|a Clermont
|
650 |
|
0 |
|a γνωστική ψυχολογία
|
650 |
|
0 |
|a γλωσσική ανάπτυξη
|
650 |
|
0 |
|a Κονστρουκτιβισμός (Εκπαίδευση)
|
650 |
|
0 |
|a Μάθηση, Ψυχολογία της
|
650 |
|
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ *
|x ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
|
650 |
|
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ *
|
650 |
|
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ *
|
650 |
|
0 |
|a Constructivism (Education)
|
650 |
|
0 |
|a Learning, Psychology of
|
710 |
|
|
|a Οδυσσέας
|
710 |
|
|
|a Οδυσσέας
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd20676c5ad13446105669
|c 998a
|d 945l
|e 153.152 ΠΑΠ
|t 4
|x m
|z Books
|