Ανάγνωση & ειδικές αναγνωστικές δυσκολίες : η προσωπική θεωρία των εκπαιδευτικών εκφρασμένη στην επιλογή διδακτικών στόχων για μαθητές με ή χωρίς αναγνωστικές δυσκολίες /

Main Author: Ανδρογιάννης, Ηλίας
Corporate Authors: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Π.Μ.Σ. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας., Ειδική Αγωγή,Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : [χ.ο], 2004
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΔΙΑ ΑΝΔ1ΠροβολήOPAC