Handlexikon des Werberechts/
Main Author: | Wehrmann, H. |
---|---|
Format: | Book |
Language: | German |
Published: |
Essen:
W. Girardet,
1971
|
Subjects: |
Similar Items
-
Die sogenannte "Superlativreklame" in der Dogmatik des Werberechts/
by: Joetze, Guenter
Published: (1962) -
Handlexikon zur Politikwissenschaft/
Published: (1973) -
Η προστασία του ελεύθερου ανταγωνισμού :Κωδικοποιημένος νόμος
by: Δρυλλεράκης, Ιωάννης Κ.
Published: (1995) -
Η συμμετοχή στην οικονομική ζωή της χώρας: (κατά το άρθρ. 5 παρ. 1 του Συντάγματος): ο ελεύθερος ανταγωνισμός και οι περιορισμοί του/
by: Μπεσίλα-Βήκα, Ευριδίκη
Published: (1998) -
Handbuch des Werberechts in den EU-Staaten : einschliesslich Norwegen, Schweiz, Liechtenstein und USA /
Published: (1997)