|
|
|
|
LEADER |
04060nam a2200277 a 4500 |
001 |
1377834 |
005 |
20171111233341.0 |
008 |
130429s2010 gr erb a 001 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789605260200
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.paidagogiki
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|a 889.32
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Πανταζής, Βασίλειος Ε.
|
245 |
1 |
0 |
|a Ανθρωπολογική-παιδαγωγική θεώρηση της επικοινωνίας στο έργο του Παπαδιαμάντη/
|c Βασίλειος Ε. Πανταζής
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Σαριπόλειο Ίδρυμα,
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 534 σ. ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Βιβλιοθήκη Σοφίας Ν. Σαριπόλου ;
|v 114
|
500 |
|
|
|a Περίληψη στα αγγλικά.
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 499-534
|
505 |
0 |
1 |
|a Μέρος Πρώτο: Θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο (1. Ο ανθρωπολογικός τρόπος θεώρησης των φαινομένων της αγωγής, 1.1. Η Φιλοσοφική-Ανθρωπολογική Παιδαγωγική, 1.2. Η φιλοσοφία της ελπίδας, 1.3. Διαστάσεις του ανθρωπολογικού τρόπου θεώρησης της Παιδαγωγικής, 2. Η συμβατότητα του ανθρωπολογικού τρόπου θεώρησης με την έρευνα στο παπαδιαμαντικό κείμενο, 2.1. Ο ανθρωπολογικός τρόπος θεώρησης στο πεδίο της λογοτεχνίας, 2.2. Ο Παπαδιαμάντης και η ποιητική αναπαράσταση του κόσμου, 3. Η μέθοδος έρευνας, 3.1. Η έρευνα επί του παπαδιαμαντικού κειμένου, 3.2. Επιλογή της μεθόδου έρευνας), Μέρος Δεύτερο: Ανθρωπολογική-Παιδαγωγική θεώρηση επιμέρους πλευρών της διαπροσωπικής επικοινωνίας οι οποίες σχετίζονται με τη δεσμευτικότητα του εκφερόμενου λόγου στο παπαδιαμαντικό κείμενο (4. Προλεγόμενα για την ανθρωπολογική σημασία της δεσμευτικότητας του εκφερόμενου λόγου, 4.1. Η κατοίκηση στη γλώσσα, 4.2. Η δύναμη του εκφερόμενου λόγου, 4.3. Ο καθορισμός του ανθρώπου δια του εκφερόμενου λόγου, 4.4. Ο άνθρωπος ως διαλογική ύπαρξη, 4.5. Επιμέρους παιδαγωγικές επισημάνσεις, 5. Η υπόσχεση 5.1. Έννοια και ανθρωπολογικές διαστάσεις της υπόσχεσης, 5.2. Ανθρωπολογική-Παιδαγωγική θεώρηση της υπόσχεσης στο παπαδιαμαντικό κείμενο, 6. Η ομολογία, 6.1. Έννοια και ανθρωπολογικές διαστάσεις της ομολογίας, 6.2. Ανθρωπολογική-Παιδαγωγική θεώρηση της ομολογίας στο παπαδιαμαντικό κείμενο, 7. Ο υβριστικός λόγος, 7.1. Έννοια και διαστάσεις του υβριστικού λόγου, 7.2. Η κατάρα, 7.3. Η βρισιά, 7.4. Επισημειώσεις), Συμπεράσματα.
|
600 |
|
7 |
|a Παπαδιαμάντης,Αλέξανδρος,
|d 1851-1911
|x Ερμηνεία και κριτική
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδαγωγική ανθρωπολογία
|
650 |
|
0 |
|a Educational anthropology
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση στη λογοτεχνία
|
650 |
|
0 |
|a Education in literature
|
710 |
0 |
|
|a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
|b Φιλοσοφική Σχολή
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd1b0d6c5ad134460fd8c0
|c 998a
|d 945l
|e 889.32 ΠαπΑ ΠανΒ α 2010
|t 4
|x m
|z Books
|