|
|
|
|
LEADER |
02384nam a2200205 a 4500 |
001 |
1372791 |
005 |
20171111233336.0 |
008 |
120705s20-- gr er nam 0 |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.prosxolagwgis
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 23
|a 418.407 1
|
245 |
0 |
0 |
|a Καινοτόμες δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας των μαθητών ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3 :
|b επιμορωτικό υλικό: θεωρητικές προσεγγίσεις, βασικές έννοιες, ιδέες, πρακτικές προτάσεις /
|c Εθνικό Κέντρο Βιβλίου
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Εθνικό Κέντρο Βιβλίου,
|c 20--
|
300 |
|
|
|a 125 σ. ;
|c 23 εκ.
|
500 |
|
|
|a Ενημερωτικοί ιστότοποι: www.philanagnosia.gr, www. mikrosanagnostis.gr, www.ekebi.gr
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
505 |
0 |
|
|a Λογοτεχνία και εκπαίδευση- απο τα στενά όρια μιας διδασκαλίας στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας-- Εισαγωγή στη φιλαναγνωσία-- Η λογοτεχνία για παιδιά στη σχολική ταξη: ζητήματα θεωρίας και διδακτικής -- Η σημασία του βιβλίου στη ζωή μας και η ανεξελεγκτη επίδραση ποικίλων εντύπων-- Christiane Raabe: Διεθνής βιβλιοθήκη νεότητας του Μόναχου- ένα παράδειγμα-- Στερεότυπα, προκαταλήψεις, προτάσεις δράσεων φιλαναγνωσίας για τη δημιουργία φιλαναγνωστικών πρακτικών- αναγνωστικές εμψυχώσεις, παιχνίδια φιλαναγνωσίας και φιλαναγνωστικές δράσεις-- Η μαθήτρια/ο μαθητής, η δασκάλα/ο δάσκαλος και η ανάγνωση- 45 διαδρομές φιλαναγνωσίας με τις μικρές τάξεις- 45 διαδρομές φιλαναγνωσίας με τις μεγάλες τάξεις.
|
650 |
1 |
7 |
|a Ανάγνωση
|
650 |
|
7 |
|a Εκπαίδευση
|
711 |
2 |
|
|a Εθνικό Κέντρο Βιβλίου
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd1a4c6c5ad134460fc409
|c 998a
|d 945l
|e 418.407 1 ΚΑΙ
|t 1
|x m
|z Books
|