|
|
|
|
LEADER |
02645nam a2200349 a 4500 |
001 |
1335140 |
005 |
20171111233303.0 |
008 |
991101s1983 gr erb 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a Βιβλιοθήκη ΤΕΑΠΗ
|b gre
|e AACR2
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 371.3
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Φράγκος, Χρήστος Π.,
|d 1927-
|
245 |
1 |
0 |
|a Παιδαγωγικές έρευνες και εφαρμογές/
|c Χρίστου Π. Φράγκου
|
260 |
|
|
|a Θεσσαλονίκη:
|b University Studio Press,
|c 1983
|
300 |
|
|
|a 502 σ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
500 |
|
|
|a Ανατυπώσεις: 1984, 1985
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφίες.
|
505 |
0 |
|
|a Εξετάσεις, αλλαγή κατεύθυνσης: η επίδραση του τρόπου εξέτασης στην επίδοση των μαθητών: έρευνα, συμβολή στη μελέτη των εξετάσεων. Ιωάννινα, 1978
|
505 |
0 |
|
|a Μοντέλο διδασκαλίας. Βάσεις διαλεκτικής διδασκαλίας: εφαρμογές της μαιαυτικής μεθόδου του Σωκράτη σε παιδιά: έρευνα σε μαθητές του δημοτικού και του γυμνασίου. Ιωάννινα, 1973
|
505 |
0 |
|
|a Δημοτική - Καθαρεύουσα. Συγκριτικές έρευνες: η επίδραση της γλωσσικής μορφής του κειμένου στην ανάγνωση των μαθητών και στην κατανόηση: τέσσερις έρευνες σε μαθητές της 5ης και 6ης δημοτικού και της 1ης, 2ας και 3ης γυμνασίου. Ιωάννινα, 1972
|
505 |
0 |
|
|a Κριτική σκέψη και απομνημόνευση: ο ρόλος της οργάνωσης και του συνδυασμού στο μνημονικό πεδίο των εφήβων: έρευνα. Ιωάννινα, 1968
|
505 |
0 |
|
|a Έννοια του χρόνου και εφαρμογές στη διδασκαλία: η έννοια του χρόνου στα αγόρια των δώδεκα χρόνων: έρευνα. Θεσσαλονίκη, 1961
|
650 |
1 |
7 |
|a Διδασκαλία
|
650 |
1 |
7 |
|a Διδακτικά συστήματα
|
650 |
1 |
7 |
|a Εξετάσεις
|
650 |
1 |
7 |
|a Γλώσσα και εκπαίδευση
|
650 |
1 |
7 |
|a Ανάγνωση
|
650 |
|
0 |
|a Teaching
|
650 |
|
0 |
|a Instructional systems
|
650 |
|
0 |
|a Examinations
|
650 |
|
0 |
|a Language and education
|
650 |
|
0 |
|a Reading
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd144d6c5ad134460f2108
|c 998a
|d 945l
|e 371.3 ΦραΧ ε 1983
|t 8
|x m
|z Books
|