Η αντίληψη των δασκάλων για την ενθάρρυνση του μαθητή κατά τη διδακτική διαδικασία : (έρευνα διδακτικής) /

Main Author: Τριλιανός, Θανάσης Α.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Συμμετρία, 1993
Subjects:
LEADER 01604nam a2200217 a 4500
001 1314610
005 20171111233245.0
008 001108s1993 gr er 000 0 gre d
040 |a Βιβλιοθήκη ΤΕΑΠΗ  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 20  |a 370.154 
100 1 |a Τριλιανός, Θανάσης Α. 
245 1 2 |a Η αντίληψη των δασκάλων για την ενθάρρυνση του μαθητή κατά τη διδακτική διαδικασία :  |b (έρευνα διδακτικής) /  |c Θανάσης Αντ. Τριλιανός 
260 |a Αθήνα :  |b Συμμετρία,  |c 1993 
300 |a 182σ. :  |b διαγράμματα,πίνακες 
504 |a βιβλιογραφία:σ.171-173 
505 0 1 |a Εισαγωγή (Α. Έννοια και περιεχόμενο της ενθάρρυνσης, Β. Επισκόπηση ερευνητικής βιβλιογραφίας. Πρωτοτυπία και οριοθέτηση της έρευνας, Γ. Σκοπός και σημασία της έρευνας, Δ. Βασικές υποθέσεις της έρευνας), Μέθοδος της έρευνας (Α. Το δείγμα, Β. Συλλογή ερευνητικών δεδομένων, Γ. Στατιστική επεξεργασία), Ευρήματα της έρευνας, Γενικά συμπεράσματα - Παρατηρήσεις, Προτάσεις. 
650 7 |a κίνητρα 
650 7 |a εκπαίδευση 
650 7 |a ενθάρρυνση 
650 7 |a έρευνα 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd11066c5ad134460ecb80  |c 998a  |d 945l  |e 370.154 ΤΡΙ  |t 3  |x m  |z Books