|
|
|
|
LEADER |
01604nam a2200217 a 4500 |
001 |
1314610 |
005 |
20171111233245.0 |
008 |
001108s1993 gr er 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a Βιβλιοθήκη ΤΕΑΠΗ
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 20
|a 370.154
|
100 |
1 |
|
|a Τριλιανός, Θανάσης Α.
|
245 |
1 |
2 |
|a Η αντίληψη των δασκάλων για την ενθάρρυνση του μαθητή κατά τη διδακτική διαδικασία :
|b (έρευνα διδακτικής) /
|c Θανάσης Αντ. Τριλιανός
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Συμμετρία,
|c 1993
|
300 |
|
|
|a 182σ. :
|b διαγράμματα,πίνακες
|
504 |
|
|
|a βιβλιογραφία:σ.171-173
|
505 |
0 |
1 |
|a Εισαγωγή (Α. Έννοια και περιεχόμενο της ενθάρρυνσης, Β. Επισκόπηση ερευνητικής βιβλιογραφίας. Πρωτοτυπία και οριοθέτηση της έρευνας, Γ. Σκοπός και σημασία της έρευνας, Δ. Βασικές υποθέσεις της έρευνας), Μέθοδος της έρευνας (Α. Το δείγμα, Β. Συλλογή ερευνητικών δεδομένων, Γ. Στατιστική επεξεργασία), Ευρήματα της έρευνας, Γενικά συμπεράσματα - Παρατηρήσεις, Προτάσεις.
|
650 |
|
7 |
|a κίνητρα
|
650 |
|
7 |
|a εκπαίδευση
|
650 |
|
7 |
|a ενθάρρυνση
|
650 |
|
7 |
|a έρευνα
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd11066c5ad134460ecb80
|c 998a
|d 945l
|e 370.154 ΤΡΙ
|t 3
|x m
|z Books
|