Impersonal influence : how perceptions of mass collectives affect political attitudes /
Main Author: | Mutz, Diana Carole |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Cambridge :
Cambridge University Press,
1998
|
Series: | Cambridge Studies in Political Psychology and Public Opinion / james H. Kuklinski, Dennis Chog
|
Subjects: |
Similar Items
-
Η κάλυψη της πραγματικότητας απο τα μέσα επικοινωνίας : η περίπτωση της πλαισίωσης των ταραχών στην Ελλάδα το Δεκέμβριο του 2008 απο τον αθηναίκό Τύπο /
by: Καμπερέα, Σταυρούλα -
Communication and democracy : exploring the intellectual frontiers in Agenda-setting theory /
Published: (1997) -
Selling war the role of the mass media in hostile conflicts from World War I to the 'War on Terror' /
Published: (2013) -
Τι σημαίνει ΜΜΕ;: μη μιλάς εσύ, μιλάω μόνο εγώ: αποφθέγματα και ρήσεις για τα ΜΜΕ/
by: Σιφονιός, Μάνος, 1960-
Published: (1999) -
Matters of opinion : talking about public issues /
by: Myers, Greg, 1954-
Published: (2004)