The effect of the meta-cognitive KWL-Plus reading strategy on upper primary gradesʹ reading comprehension performance in Jordian private and public schools : dissertation submitted for the degree of Doctor of Philosophy in reading strategies and language arts /

Corporate Authors: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας., Τομέας Παιδαγωγικής
Format: Book
Language:English
Published: [Athens] : [s.n.], 2013
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΔΔ 372.47095695 AloM e 20131ΠροβολήOPAC