|
|
|
|
LEADER |
02648nam a2200325 a 4500 |
001 |
1284348 |
005 |
20171111232720.0 |
008 |
150320s2014 gr ed b 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.dimotekpaid
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Κυριακού, Κυριάκος
|
245 |
1 |
3 |
|a Οι φυσικές επιστήμες στην εκπαίδευση :
|b η πρόληψη των ιδεών του Ernst Haeckel /
|c Κυριακού Κυριάκος
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b [χ.ό],
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 291σ. :
|b πίν. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a Τριμελής Συμβουλευτική Επιτροπή: Κωνσταντίνος Σκορδούλης(επιβλέπων) , Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης, Κρυσταλία Χαλκιά
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 277-291
|
505 |
1 |
|
|a 1. Η διάχυση της επιστημονικής γνώσης :ερευνητικοί άξονες
|
505 |
1 |
|
|a 2. Η πνευματική κίνηση τον 19ο αιώνα στην Ευρώπη
|
505 |
1 |
|
|a 3. E. Haeckel: η ζωή, το έργο και οι ιδέες του
|
505 |
1 |
|
|a 4. Ιστορικό κοινωνικό-πολιτιστικό πλαίσιο στην Ελλάδα στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα
|
505 |
1 |
|
|a 5. Οι πρώτες αναφορές των απόψεων του Haeckel στον τύπο και δτα βιβλία που απευθύνονται στο ευρύ κοινό
|
505 |
1 |
|
|a 6. Η αντιπαράθεση μεταξύ των περιοδικών Ο Προμηθεύς,Η Ανάπλασις και Ο Λόγος για τις απόψεις του Haeckel
|
505 |
1 |
|
|a 7. Η παρουσία των απόψεων του Haeckel μετά από την διακοπή έκδοσης του Προμηθέα
|
505 |
1 |
|
|a 8. Οι απόψεις του Haeckel στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
|
505 |
1 |
|
|a 9. Οι απόψεις του Haeckel στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
|
505 |
1 |
|
|a 10. Συμπεράσματα-απόψεις
|
600 |
|
0 |
|a Haeckel,Ernst Heinrich Philipp August,
|d 1834-1919
|
650 |
1 |
7 |
|a Φυσικές επιστήμες
|
710 |
0 |
|
|a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
|
710 |
0 |
|
|b Τομέας Φυσικών Επιστημών,Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd0c386c5ad134460e4c9c
|c 998a
|d 945l
|e ΔΙΑ ΚΥΡ
|t 1
|x m
|z Books
|