|
|
|
|
LEADER |
04515nam a2200361 a 4500 |
001 |
1282391 |
005 |
20171111232718.0 |
008 |
130402s2010 gr grb 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789602436691
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.prosxolagwgis
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
041 |
0 |
|
|a eng
|
082 |
|
0 |
|2 23
|a 372.21
|
111 |
2 |
|
|a Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
|e Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
|
245 |
1 |
0 |
|a ΤΕΠΑΕ Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική εκπαίδευση=
|b TEPAE Modern pedagogical approaches in Early Childhood Education/
|c Συλλογικό έργο ; Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών ; επιμέλεια: Δ. Γερμανός , Μ. Κανατσούλη
|
246 |
1 |
4 |
|a ΤΕΠΑΕ 09 Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική εκπαίδευση
|
260 |
|
|
|a Θεσσαλονίκη:
|b University Studio Press,
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 278 σ. :
|b εικ. (εγχ.) ;
|c 24x17εκ.
|
500 |
|
|
|a Περιέχει κείμενο σε ελληνικά και αγγλικά.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
|
505 |
0 |
1 |
|a Η "Πέμπτη στον Πύργο", 1. Η αλλαγή στο σχολείο (1. O παιδαγωγικός ανασχεδιασμός του σχολικού χώρου: μία μέθοδος αναβάθμισης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος μέσα από αλλαγές στο χώρο, 2. Oι κλίμακες αξιολόγησης ως μέσο βελτίωσης της ποιότητας στην προσχολική εκπαίδευση, 3. Η μετάβαση του εκπαιδευτικού από το παραδοσιακό στο ομαδο-συνεργατικό μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης μέσα από διαδικασίες έρευνας δράσης, 4. Η επίδραση της παρέμβασης του εκπαιδευτικού στις διαμεσολαβούμενες από Η/Υ συνεργατικές αλληλεπιδράσεις παιδιών προσχολικής ηλικίας, 5. Εμπλέκοντας τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας στη μάθησή τους: η σημασία της αυτο-αξιολόγησης), 2. Μαθηματική εκπαίδευση (6. Αφήγηση ιστοριών και σημειωτικές διαδικασίες στη νηπιαγωγείο: μια προσέγγιση για την ανάπτυξη μαθηματικών δραστηριοτήτων με νόημα για τα παιδιά, 7. Ερευνητικός και διδακτικός προσανατολισμός της μαθηματικής εκπαίδευσης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία), 3. Παιδική λογοτεχνία και γλώσσα (8. Μεταφρασμένη Παιδική Λογοτεχνία, 9. Αναπαραστάσεις τρέλας στο ελληνικό διήγημα, 10. Επιστημολογικές κατευθύνσεις στη θεωρία της παιδικής λογοτεχνίας και η αξιοποίησή τους στον ακαδημαίκό χώρο, 11. Κοινωνιογλωσσολογία, γλωσσική ετερογένεια και επαφή των γλωσσών), 4. Παράρτημα εικόνων (12. Οι αφίσες των εκδηλώσεων).
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση, Προσχολική
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδαγωγική
|x Μελέτη και διδασκαλία
|
650 |
1 |
7 |
|a Μάθηση και διδασκαλία
|
650 |
1 |
7 |
|a Μαθηματικές Εννοιες
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδική λογοτεχνία
|
650 |
|
7 |
|a Παιδαγωγικές προσεγγίσεις
|
650 |
|
7 |
|a Σχολικός χώρος
|
650 |
|
7 |
|a Ομαδο-συνεργατική διδασκαλία και μάθηση
|
650 |
|
7 |
|a Αναπαραστάσεις τρέλας
|
700 |
1 |
|
|a Γερμανός, Δημήτρης
|
700 |
1 |
|
|a Κανατσούλη, Μένη
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd0be76c5ad134460e4476
|c 998a
|d 945l
|e 372.21 ΤΕΠ
|t 2
|x m
|z Books
|