LEADER 01507nam a2200277 a 4500
001 1280554
005 20171111232717.0
008 140404s2013 gr er 000 0 gre d
040 |a GrAtEKP.epikmme  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 658.834 2 
100 1 |a Μιτσικάρη, Αγγελική 
245 1 0 |a Πώς τα συναισθήματα επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή σε περιόδους οικονομικής κρίσης/  |c Αγγελική Μιτσικάρη ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Μαρούδα-Χατζούλη Αθηνά 
300 |a 147 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e + 1 έντυπο με παραρτήματα (246 σ.) 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 119-131 
650 0 |a Consumer behavior 
650 0 |a Emotions  |x Economic aspects 
650 0 |a Consumers  |x Psychology 
650 0 |a Financial crises 
650 7 |a Συναισθήματα 
650 7 |a Οικονομική κρίση 
650 7 |a Μάρκετινγκ 
650 7 |a Κατανάλωση 
650 7 |a Αγοραστική συμπεριφορά 
700 1 |a Χατζούλη, Αθηνά,  |c επιβλέπουσα καθηγήτρια 
710 0 |a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  |b Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd0b9d6c5ad134460e3cc5  |c 998a  |d 945l  |e ΜΔ 658.834 2 ΜΙΤ  |t 1  |x m  |z Books