|
|
|
|
LEADER |
02992nam a2200385 a 4500 |
001 |
1279010 |
005 |
20171111232715.0 |
008 |
150204s2014 gr ed b 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.dimotekpaid
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Δασκαλάκη, Στυλιανή
|
245 |
1 |
2 |
|a Η δημιουργική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Το Άξιον Εστί του Οδυσσέα Ελύτη/
|c εκπονηθείσα υπό της Στυλιανής Δασκαλάκη
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b [χ.ό],
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 412 σ. :
|b εικ. ;
|c 30 εκ. +
|e περιέχει cd
|
500 |
|
|
|a Τριμελής Συμβουλευτική Επιτροπή: Τζάνη Μαρία (επιβλέπουσα), Κωνσταντίνος Μαλαφάντης, Ζαράνης Νικόλαος
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 316-333
|
505 |
1 |
|
|a Μέρος Αʹ Θεωρητικά
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 1: Οριοθέτηση της προβληματικής
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 2: Ο ποιητής Οδυσσέας Ελύτης
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 3: Το έργο Άξιον Εστί(1959)
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 4: Νέες τεχνολογίες και Άξιον Εστί
|
505 |
1 |
|
|a Μέρος Βʹ Πολυμεσική εφαρμογή και πιλοτική διερεύνηση
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 5: Διερεύνηση και προσδιορισμός των στόχων της πιλοτικής πολυμεσικής εφαρμογής-Α φάση
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 6: Η δομή της πιλοτικής-πολυμεσικής εφαρμογής
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 7: Δραστηριότητες της πιλοτικήπολυμεσικής εφαρμογής και παιδαγωγική σκοπιμότητα
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 8: Βʹ φάση πιλοτικής διερεύνησης της ανταπόκρισης των μαθητών στο προτεινόμενο μοντέλο
|
505 |
1 |
|
|a Μέρος Γʹ Πρώτα πορίσματα και προτάσεις
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 9: Τα πρώτα πορίσματα κατόπιν εφαρμογής του προτεινόμενου μοντέλου
|
505 |
1 |
|
|a Κεφ. 10: Προτάσεις
|
505 |
1 |
|
|a Παράρτημα
|
600 |
|
7 |
|a Ελύτης,Οδυσσέας,
|d 1911-1996
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση και νέες τεχνολογίες
|
650 |
1 |
7 |
|a Λογοτεχνία
|x Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
|
710 |
0 |
|
|a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
|
710 |
0 |
|
|b Τομέας Επιστημών Αγωγής
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd0b5e6c5ad134460e3673
|c 998a
|d 945l
|e ΔΙΑ ΔΑΣ
|t 1
|x m
|z Books
|