Reggio Emilia : Οι χίλιες γλώσσες των παιδιών προσχολικής ηλικίας /
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , , , |
Format: | Book |
Language: | Greek English |
Published: |
Αθήνα :
Πατάκη,
2010
|
Edition: | 6η εκδ. |
Series: | Διδακτική πράξη και θεωρία
|
Subjects: |
Table of Contents:
- Μέρος Ι:Σημεία αφετηρίας, 1 Εισαγωγή, 2 Τι μπορούμε να μάθουμε απο το Reggio Emilia, Μέρος ΙΙ: Οι εκπαιδευτικοί του Reggio Emilia περιγράφουν το πρόγραμμά τους: συνεντεύξεις στη Lella Gandini, 3 Ιστορία, ιδεολογία και βασική φιλοσοφία, 4 Η συνεργασία κοινότητας- δασκάλων στη διοίκηση των σχολείων, 5 Το αναδυόμενο πρόγραμμα και ο κοινωνικός κονστρουκτιβισμός, 6 Ο ρόλος του παιδαγωγού, 7 Ο ρόλος του δασκάλου εικαστικών- έκθεση φωτογραφίας "η εξυπνάδα μιας λακκούβας με νερό", Μέρος ΙΙΙ: Απο τη θεωρία στην πράξη, 8 Χώροι εκπαίδευσης και φροντίδας, 9 Συνεργάτης, στοργικός τροφός και καθοδηγητής: οι ρόλοι του δασκάλου του Reggio Emilia στην πράξη, 10 Πολλαπλοι συμβολισμοί στο project για το άλμα εις μήκος, 11 Ανάπτυξη προγράμματος στο Reggio Emilia: ένα project μακροπρόθεσμου προγράμματος για τους δεινόσαυρους, Μέρος IV: Η επέκταση της προσέγγισης του Reggio Emilia στις Αμερικάνικες τάξεις, 12 Πολιτισμικές διαφορές στην κατάλληλη απο πλευρας ανάπτυξης πρακτική: προκλήσεις στη θεωρία και την πράξη Rebecca New, 13 ʹʹΗ πόλη στο χιόνι": εφαρμόζοντας την πολυσυμβολική προσέγγιση στη Μασσαχουσέττη, 14 Συσχετίσεις: χρησιμοποιώντας την προσέγγιση του project με τα δίχρονα και τα τρίχρονα παιδιά στο εργαστήριο ενός πανεπιστημίου, 15 Ένας άλλος τρόπος να βλέπουμε τα πράγματα: ακόμα μαθαίνουμε, 16 Μια ματιά στο παρελθόν: απο το Reggio Emilia στην προοδευτική εκπαιδευτική, 17 Παπαρούνες και ο χορός της δημιουργίας του κόσμου, Συμπέρασμα.
- Μέρος Ι: Σημεία αφετηρίας, 1 Εισαγωγή, 2 Τι μπορούμε να μάθουμε απο το Reggio Emilia, Μέρος ΙΙ: Oι εκπαιδευτικοί του Reggio Emilia περιγράφουν το πρόγραμμά τους: συνεντεύξεις στη Lella Gandini, 3 Ιστορία, ιδεολογία και βασική φιλοσοφία, 4 Η συνεργασία κοινότητας- δασκάλων στη διοίκηση των σχολείων, 5 Το αναδυόμενο πρόγραμμα και ο κοινωνικός κονστρουκτιβισμός, 6 O ρόλος του παιδαγωγού, 7 O ρόλος του δασκάλου εικαστικών- έκθεση φωτογραφίας "η εξυπνάδα μιας λακκούβας με νερό", Μέρος ΙΙΙ: Απο τη θεωρία στην πράξη, 8 Χώροι εκπαίδευσης και φροντίδας, 9 Συνεργάτης, στοργικός τροφός και καθοδηγητής: οι ρόλοι του δασκάλου του Reggio Emilia στην πράξη, 10 Πολλαπλοι συμβολισμοί στο project για το άλμα εις μήκος, 11 Ανάπτυξη προγράμματος στο Reggio Emilia: ένα project μακροπρόθεσμου προγράμματος για τους δεινόσαυρους, Μέρος IV: Η επέκταση της προσέγγισης του Reggio Emilia στις Αμερικάνικες τάξεις, 12 Πολιτισμικές διαφορές στην κατάλληλη απο πλευρας ανάπτυξης πρακτική: προκλήσεις στη θεωρία και την πράξη Rebecca New, 13 ʹʹΗ πόλη στο χιόνι": εφαρμόζοντας την πολυσυμβολική προσέγγιση στη Μασσαχουσέττη, 14 Συσχετίσεις: χρησιμοποιώντας την προσέγγιση του project με τα δίχρονα και τα τρίχρονα παιδιά στο εργαστήριο ενός πανεπιστημίου, 15 Ένας άλλος τρόπος να βλέπουμε τα πράγματα: ακόμα μαθαίνουμε, 16 Μια ματιά στο παρελθόν: απο το Reggio Emilia στην προοδευτική εκπαιδευτική, 17 Παπαρούνες και ο χορός της δημιουργίας του κόσμου, Συμπέρασμα.