|
|
|
|
LEADER |
01187nam a2200277 a 4500 |
001 |
1233539 |
005 |
20171111232639.0 |
008 |
111104s2011 gr erb 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.dimotekpaid
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Γεωργάκη, Μαρία Σ.
|
245 |
1 |
2 |
|a Ο Ρόλος και η αποδοχή των τμημάτων ένταξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση/
|c Γεωργάκη Σ. Μαρία
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b [χ.ο],
|c 2011
|
300 |
|
|
|a σ.115 ;
|c 30εκ.
|
500 |
|
|
|a Διπλωματική εργασία
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία:σ.[105-109]
|
650 |
1 |
7 |
|a Μαθησιακές δυσκολίες
|
650 |
1 |
7 |
|a Αυτισμός
|
650 |
|
7 |
|a Διπλωματική εργασία
|
650 |
|
7 |
|a Διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών
|
650 |
|
7 |
|a Τμήματα ένταξης
|
650 |
|
7 |
|a Στρατηγικές διδασκαλίας
|
650 |
|
7 |
|a Αυτισμός
|
650 |
|
7 |
|a Σύνδρομο Asperger
|
650 |
|
7 |
|a Σύνδρομο Down
|
650 |
|
7 |
|a Συνεργασία γονιών -δασκάλων
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59ccf8316c5ad134460d7706
|c 998a
|d 945l
|e ΔΙΑ ΓΕΩ
|t 1
|x m
|z Books
|