|
|
|
|
LEADER |
01593nam a2200205 a 4500 |
001 |
1225799 |
005 |
20171111232632.0 |
008 |
070213s1999 gr gr 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.prosxolagwgis
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 302.224 4
|
100 |
1 |
|
|a Μάνθου, Χρυσαυγή
|
245 |
1 |
2 |
|a Η εκμάθηση της πρώτης ανάγνωσης και γραφής σε ενηλίκους, οργανικά και λειτουργικά αναλφάβητους
|c Χρυσαυγή Μάνθου
|
260 |
|
|
|a Ιωάννινα:
|b [χ.ο],
|c 1999
|
300 |
|
|
|a σ.390
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ.373-390
|
505 |
1 |
|
|a Μέρος Πρώτο: 1 Προσδιορισμός του αναλφαβητισμού, 2 Η έρευνα και οι πρακτικές αντιμέτωπισης αναλφαβητισμού, 3 Θεωρητικό πλαίσιο στην εκπαίδευση ενηλίκων, 4 Ο Φρέίρε και το παιδαγωγικό του πρόγραμμα, 5 Υποθέσεις της έρευνας και μεθοδολογία, Μέρος Δεύτερο: 1 Εκπαίδευση και εκπαιδευτές, 2 Τμήματα αλφαβητισμού, 3 Διδακτική πράξη, 4 Προσέγγιση διδακτικού μοντέλου, Μέρος Τρίτο: 1Λειτουργικός αναλφαβητισμός, 2 Συμπεράσματα- Προτάσεις.
|
650 |
1 |
7 |
|a Γραμματισμός
|
650 |
1 |
7 |
|a Ανάγνωση
|
650 |
1 |
7 |
|a Γραφή
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59ccf6fa6c5ad134460d56d3
|c 998a
|d 945l
|e 302.224 4 ΜΑΝ
|t 1
|x m
|z Books
|