Skip to content
Toggle navigation
Language
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
日本語
Nederlands
Português
Português (Brasil)
中文(简体)
中文(繁體)
Türkçe
עברית
Gaeilge
Cymraeg
Ελληνικά
Català
Euskara
Русский
čeština
Suomi
Svenska
polski
Dansk
slovenščina
اللغة العربية
বাংলা
All Fields
Title
Author
Subject
Call Number
ISBN/ISSN
Find
Advanced
Η σχολική επίδοση των μαθητών...
Description
Cite this
Text this
Email this
Export Record
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Η σχολική επίδοση των μαθητών του δημοτικού σχολείου που προέρχονται απο διαταραγμένο οικογενειακό περιβάλλον : έρευνα
Main Author:
Δημητρακόπουλος, Δημήτρης Κ., 1939-
Format:
Book
Language:
Greek
Published:
Αθήνα:
[χ.ό.],
1984
Subjects:
Σχολική επίδοση
Μαθητές
>
Κοινωνικές συνθήκες
Μαθητές
>
Ψυχολογία
Γονείς και παιδιά
γονείς και παιδιά
μαθητές
ψυχολογία
κοινωνικές συνθήκες
Holdings
Description
Similar Items
Staff View
Physical Description:
94 σ. ; 28 εκ.
Similar Items
Η σχολική επίδοση των μαθητών του Δημοτικού σχολείου που προέρχονται από διαταραγμένο οικογενειακό περιβάλλον Έρευνα
by: Δημητρακόπουλος, Δημήτρης Κ. (1939- )
Published: (1984)
Η επίδοση των μαθητών μέσης εκπαιδεύσεως σε σχέση με το επάγγελμα και το μορφωτικό επίπεδο του πατέρα,το οικογενειακό εισόδημα και την περιοχή έδρας του σχολείου τους/
by: Κασσωτάκης, Μιχάλης Ι.
Published: (1981)
Κοινωνικές δεξιότητες και θετική κοινωνική συμπεριφορά διαφορές φύλου, ηλικίας, μορφωτικού επιπέδου γονέων και συνάφεια με τη σχολική επίδοση μαθητών της ε' και στ' δημοτικού: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κοντού, Χριστίνα
Published: (2012)
Κοινωνική προέλευση και σχολική επίδοση στα μαθηματικά συγκριτική μελέτη μεταξύ των μαθητών του 4ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών και των συμμετεχόντων μαθητών στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (Ε.Μ.Ε.): [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κολυμπάδη, Μαρία
Published: (2008)
Κοινωνική προέλευση και σχολική επίδοση εμπειρική διερεύνηση σε δυο σχολεία των Δήμων Βάρης και Βούλας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Παπατζανάκη, Ευτυχία
Published: (2010)
×
Loading...