|
|
|
|
LEADER |
03768nam a2200277 a 4500 |
001 |
1210027 |
005 |
20171111232618.0 |
008 |
991223 gr r 000 0 Gre d |
020 |
|
|
|a 9607205006
|
040 |
|
|
|a Βιβλιοθήκη ΤΕΑΠΗ (Νηπιαγωγών)
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Μαριόλης, Π.
|
245 |
1 |
3 |
|a Οι κάμπιμοι δρόμοι :
|b της Ανάγνωσης του Κειμένου
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Σύγχρονη Εκπαίδευση,
|c 1991
|
300 |
|
|
|a 182 σ.
|
490 |
0 |
|
|a Διδακτική πράξη.Νέα Ελληνικά ;
|v 2
|
500 |
|
|
|a Επί μέρους περιεχόμενα: I. To ποίημα: Γ. Δροσίνης, Τ. Παπατσώνης, Κ.Π. Καβάφης, Ν. Εγγονόπουλος, Τ. Σινόπουλος, Γ. Δάλλας ΙΙ. Το πεζό: Κ.Γ. Καρυωτάκης, Κ. Θεοτόκης, Α. Κοτζιάς, Α. Φραγκιάς, Χ. Μίσσιος
|
505 |
0 |
1 |
|a Ι. Το πώς και το γιατί, ΙΙ. Το ποίημα: 1. Τρεις θεωρήσεις και μία Εφαρμογή, 1.1. Oργάνωση της Διδασκαλίας των Νεοελληνικών Κειμένων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, 1.2. Σύγχρονη Ποίηση: Προσέγγιση του Ποιήματος και το Κοινωνικοποιημένο Μήνυμα, 1.3. Το Ποίημα κι η ελάχιστη Μονάδα του: Η λέξη, 1.4. Το Ποίημα κι η παράλληλη Προσέγγιση στη Διδακτική Πράξη: 1.4.1. Γ. Δροσίνη: "Εσπερινός" [Κείμενα Ν. Λ. - Α΄ Γυμνασίου, σελ. 48], 1.4.2. Τ. Παπατσώνη: "Ερημοκλήσι" [Κείμενα Ν. Λ. - Α΄ Γυμνασίου, σελ. 49], 2. Κ. Π. Καβάφη: "Απιστία" [Δοκιμή ανάγνωσης.. κατά τες συνταγές των Ελλήνων τραγικών], 3. Ν. Εγγονόπουλος: "Μπολιβάρ" (Ένα Ελληνικό Ποίημα), Μία Δοκιμή Ανάγνωσης), 4. Τάκη Σινόπουλου: Το χρονικό, 4.1. Τρεις Προσεγγίσεις και μία θεώρηση: "Αφορμή" - "Καταγωγή" - "Χρονολογία του Ποιήματος" - " Το Παιδί", 4.2. "Δοκίμιο ʹ73 - ʹ74", 5. Γιάννη Δάλλα: [Σαν ιπποπόταμος..], Κείμενα Ν. Λ. Γ΄ Λυκείου, σελ. 73 και η λανθάνουσα εξακτίνωση του ποιήματος στο σώμα της "Ανατομίας", ΙΙΙ. Το Πεζό: 1. Κ. Γ. Καρυωτάκης: "Κάθαρσις" (Ν. Κείμενα Γ΄ Λυκείου - Σελ. 38-40) Μία ανίχνευση με τα δεδομένα και της Κοινωνιολογίας), 2. Κωνσταντίνου Θεοτόκη: "Η τιμή και το Χρήμα" [.. σα μια δειλή διαμαρτυρία..] Ανάγνωση κατά τον τρόπο ενός μαθήματος στην τάξη και όχι μόνο, 3. Και πάλι, για τους "Δύσκολους καιρούς", Μία τριλογία χωρίς.. Έξοδο και Λύση [Α. Κοτζιάς: Πολιορκία - Α. Φραγκιάς: Η Καγκελόπορτα - Χ. Μίσσιος:.. καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς].
|
650 |
|
7 |
|a διδακτικά βοηθήματα
|
650 |
|
7 |
|a teaching aid
|
650 |
|
7 |
|a προγραμματισμένο κείμενο
|
650 |
|
7 |
|a ποίηση
|
650 |
|
7 |
|a πεζογραφία
|
650 |
|
7 |
|a διδασκαλία
|
650 |
|
7 |
|a ανάλυση περιεχομένου
|
650 |
|
7 |
|a 88907
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59ccf4786c5ad134460d153c
|c 998a
|d 945l
|e 889.07 ΜΑΡ
|t 1
|x m
|z Books
|