505 |
0 |
1 |
|a Το πρόσημο σε δύο διαπιστώσεις και με δύο στόχους, Πρώτο Το δοκίμιο μέσα στην τάξη: Ι. Η ένταξη (1. Τα Γενικά, 2. Προς μία οριοθέτηση του Δοκιμίου), ΙΙ. Η πρόταση (1. Το Δοκίμιο μέσα στην τάξη - Προβλήματα, 2. O.. Δεκάλογος, 3. Η Πράξη), ΙΙΙ. Απόπειρες επίλυσης (1. Εφαρμογή πρώτη: Άγγελου Τερζάκη: "Ελληνική Απαισιοδοξία" [Κείμενα Ν. Λ. - Γ΄ Λυκείου, σελ. 226-229], 2 Εφαρμογή δεύτερη: Έβελιν Ρηντ: "Η μηχανή μαζικής προπαγάνδας" [Κείμενα Ν. Λ. - Γ΄ Λυκείου, σελ. 262-264], ΙV. Εργογραφία περί το Δοκίμιο (1. Βιβλία, 2. Περιοδικά - Εφημερίδες), V. Νεοέλληνες δοκιμιογράφοι και δοκίμια - Επίλογη, Δεύτερο Το μυθιστόρημα από τον τόπο του αποσπάσματος στο τοπίο του έργου Α. (Ι. Η απόπειρα και τα αίτια, ΙΙ. Το σχέδιο κι η πράξη, ΙΙΙ. Τα πέντε στάδια της ανάγνωσης, IV. Τα "στάδια" και η κατʹ αντίστιξη ερμηνεία τους), Β. (Ι. Τα όσα κατά περίπτωση εισπράχτηκαν(1. Προλόγισμα: 1.1. Η ταυτότητα των ευρημάτων, 1.2. Τα ευρήματα: η χρήση κι η ταξινόμηση), ΙΙ. Τα κρατούμενα: 1. Η χαρτογράφηση της δομής και της έσω - ροής του κειμένου, 2. Η θεματολογία του έργου, ο πλουραλισμός κι οι μηχανισμοί της, 3. Η διάσταση του χρόνου κι η δρομολόγησή της, 4. Η σπουδή των προσώπων, 5. O λόγος του κειμένου), Γ. Ι. Η σχετική Εργογραφία, Τελευταίο Η Απόλυξη - Θέση.
|