Βασικές αρχές του μάρκετινγκ= Prinsiples of marketing : Ανάλυση και έρευνα της αγοράς
Main Author: | Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. |
---|---|
Format: | Book |
Published: |
Θεσσαλονίκη:
Αφοι Κυριακίδη,
χ.χ.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Μάρκετινγκ & τιμές αγροτικών προίόντων: Agricultural marketing and price analysis/
by: Norwood, Bailey F.
Published: (2013) -
Εξαγωγικό μάρκετινγκ αγροδιατροφικών προϊόντων : πιλοτική έρευνα σε τρία προϊόντα /
by: Βεζυρτζής, Μαργαρίτης Κ.
Published: (2014) -
Creating experiences in the experience economy/
Published: (2008) -
Marketing and economic development : Readings in Agribusiness Research
by: MILLER, Clarence J.
Published: (1967) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
by: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Published: (1984)