|
|
|
|
LEADER |
01361nam a2200217 a 4500 |
001 |
1177982 |
005 |
20171111232549.0 |
008 |
101215s2009 gr erb 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.sci
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 371.3
|
100 |
1 |
|
|a Φουντουκίδου, Ανθή
|
245 |
1 |
0 |
|a Συγκριτική αξιολόγηση δύο συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης : Moodle και A Tutor/
|c Φουντουκίδου Ανθή
|
260 |
|
|
|a Θεσσαλονίκη:
|b [χ.ό.],
|c 2009
|
300 |
|
|
|a 1 οπτικός δίσκος :
|b εικ., πίν., διαγρ. ;
|c 4 3/4 ίντσες
|
500 |
|
|
|a Επιβλέπων καθηγητής: Μ. Σιγάλας
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία: (σ. 88 - 94)
|
650 |
1 |
7 |
|a Ηλεκτρονική μάθηση
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση
|x Μελέτη και διδασκαλία
|
710 |
0 |
|
|a Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Διδακτική της Χημείας και Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες - ΔιΧηΝΕΤ"
|
710 |
0 |
|
|a Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
|b Τμήμα Χημείας
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59ccef5e6c5ad134460c90fb
|c 998a
|d 945l
|e ΜΔ 371.3 ΦουΑ σ 2010
|t 2
|x m
|z Books
|