|
|
|
|
LEADER |
02488nam a2200529 a 4500 |
001 |
1152814 |
005 |
20171111232527.0 |
008 |
050509s2002 gr er 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.pepistdimd
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|a 339.523 094
|
100 |
1 |
|
|a Φιλίνης, Κυριάκος
|
245 |
1 |
3 |
|a Οι λόγοι για τους οποίους ο προϋπολογισμός της ΕΕ έχει μικρό μέγεθος/
|c Κυριάκος Φιλίνης
|
260 |
|
|
|a Αθήνα,
|c 2002
|
300 |
|
|
|a 79σ. :
|b πιν.,σχημ. ;
|c 30εκ.
|
500 |
|
|
|a Επιβλέπων καθηγητής: Πάνος Καζάκος
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογρ.: σ.75-79
|
650 |
1 |
7 |
|a Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες
|
650 |
1 |
7 |
|a Προύπολογισμός
|x Ευρωπαϊκή Ένωση
|
650 |
|
7 |
|a Διπλωματική εργασία
|
650 |
|
7 |
|a Καζάκος, Πάνος
|
650 |
|
7 |
|a Προύπολογισμός
|
650 |
|
7 |
|a ΕΕ
|
650 |
|
7 |
|a Ευρωπαϊκή Ενωση
|
650 |
|
7 |
|a Θεσμικό πλαίσιο
|
650 |
|
7 |
|a Μεταρρύθμιση 1984
|
650 |
|
7 |
|a Μεταρρυθμιση 1988
|
650 |
|
7 |
|a Μεταρρύθμιση 1992
|
650 |
|
7 |
|a Agenda 2000
|
650 |
|
7 |
|a Κοινοτικός προϋπολογισμός
|
650 |
|
7 |
|a Κατανομή αρμοδιοτήτων
|
650 |
|
7 |
|a Κατανομή πόρων
|
650 |
|
7 |
|a Σταθεροποίηση
|
650 |
|
7 |
|a Φόροι
|
650 |
|
7 |
|a Κρατική παρέμβαση
|
650 |
|
7 |
|a Δαπάνες
|
650 |
|
7 |
|a Νομισματική Ενωση
|
650 |
|
7 |
|a Κεντρικός προϋπολογισμός
|
650 |
|
7 |
|a Συναλλαγματικές ισοτιμίες
|
650 |
|
7 |
|a Διαρθρωτικές αλλαγές
|
650 |
|
7 |
|a Χρηματοδότηση
|
650 |
|
7 |
|a Εθνικός προϋπολογισμός
|
650 |
|
7 |
|a Ενοποίηση
|
650 |
|
7 |
|a Δημοσιονομική πολιτική
|
650 |
|
7 |
|a Οικονομία
|
710 |
0 |
|
|a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
|b Σχολή Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών.
|b Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης.
|
710 |
0 |
|
|b ΠΜΣ: Ευρωπαίκές και Διεθνείς Σπουδές
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cceb766c5ad134460c2929
|c 998a
|d 945l
|e ΜΔ 339.523 094 ΦΙΛ
|t 1
|x m
|z Books
|