Σύγκριση δύο διδακτικών μεθόδων διδασκαλίας : της καθοδηγούμενης διερευνητικής - ανακαλυπτικής και της παραδοσιακής ως προς τη σύσταση της ύλης και το χημικό δεσμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση /

Main Author: Βλάσση, Μαρία
Corporate Authors: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας., Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : [χ.ο.], 2008
Subjects:
LEADER 01281nam a2200205 a 4500
001 1111588
005 20171111232454.0
008 091105s2008 gr er b 000 0 gre d
040 |a GrAtEKP.sci  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 371.3 
100 1 |a Βλάσση, Μαρία 
245 1 0 |a Σύγκριση δύο διδακτικών μεθόδων διδασκαλίας :  |b της καθοδηγούμενης διερευνητικής - ανακαλυπτικής και της παραδοσιακής ως προς τη σύσταση της ύλης και το χημικό δεσμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση /  |c Μαρία Βλάσση 
260 |a Αθήνα :  |b [χ.ο.],  |c 2008 
300 |a 257 σ. :  |b εικ.,πιν., σχεδ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία 216-226 σ. 
650 1 7 |a Μέθοδοι διδασκαλίας 
650 1 7 |a Χημεία, Αναλυτική 
710 0 |a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  |b Σχολή Θετικών Επιστημών.  |b Τμήμα Χημείας. 
710 0 |b Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας 
952 |a GrAtEKP  |b 59cce54d6c5ad134460b80b8  |c 998a  |d 945l  |e ΔΔ 371.3 ΒλαΜ σ 2008  |t 2  |x m  |z Books