|
|
|
|
LEADER |
00899nam a2200205 a 4500 |
001 |
110564 |
005 |
20171111224459.0 |
008 |
030523s2003 ||| 000 yygre |
020 |
|
|
|a 960-375-503-6
|
040 |
1 |
1 |
|a AtEVE
|e AACR2
|
041 |
|
|
|a gre
|
082 |
1 |
1 |
|2 21
|a 370
|x Σπουδή και διδασκαλία
|
245 |
1 |
|
|a Γραμματισμός και συνειδητοποίηση
|b Μια παιδαγωγική προσέγγιση με βάση τη θεωρία του Paulo Freire
|c Γ. Γρόλλιος... [κ.ά]
|
260 |
1 |
|
|a Αθήνα
|b Μεταίχμιο
|c 2003
|
300 |
1 |
|
|a LIII,[1],198σ.
|c 21εκ.
|
504 |
1 |
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 173-179
|
600 |
1 |
1 |
|a Freire
|d (1921-1997)
|
650 |
1 |
1 |
|a Ελληνική γλώσσα, Νέα
|x Εκπαίδευση
|z Ελλάς
|
700 |
0 |
1 |
|a Γρόλλιος, Γιώργος Δ.
|
952 |
|
|
|a GRAtEVE
|b 590458d36c5ad119ff971a5c
|c 995b
|d 995e
|e 02146/2003-2
|t 2
|x m
|z Books
|