Αξιολόγηση της επίδρασης δύο ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων παρέμβασης στη φωνολογική και την ορθογραφική επεξεργασία του γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες/

Main Author: Αναστασίου, Δημήτριος
Corporate Authors: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας., Τομέας Ψυχολογίας
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: χ.ό., 2004
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΔΔ 371.9 ΑναΔ α 20041ΠροβολήOPAC